מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
היינץ: גם באריזות קיימת נוסטלגיה
שרות מזון+ 
 
חברת היינץ, הידועה בתוספי המזון שלה ובעיקר בקטשופ, החליטה  לחדש לתקופה מובלת ולא ידועה ולא לאורך קו השיווק שלה את הייצור והאריזה של הבקבוק הקטשופ מזכוכית.
הסתבר לחברה ממחקרי שוק שערכה קיימת אוכלוסיה גדולה שמעוניינת לרכוש את בקבוק הקטשופ האוקטגונלי העשוי מזכוכית.
תחילת הייצור והשיווק של הקטשופ הייתה ב-1876  ולמעשה בתקופה של למעלה ממאה שנה, עד שנת 1983 שבו הוצגה האריזה הפלסטית ה"נלחצת" שלט מותג הקטשופ בבקבוק זכוכית בכל מקומות המכירה. זה היה מעין רהיט קבוע על גבי שולחנות האכילה בבתים ובמסעדות. למרות  היעילות הרבה והנוחיות (כולנו זוכרים את הקושי להוציא מנה אחידה של קטשופ מבקבוק הזכוכית), הסתבר שיש ביקוש לא קטן לסוג מוצר זה הרב בשל ההיבט הסטריאוטיפי של המוצר.
היינץ ענתה על הביקוש והחלה להפיץ ולמכור את המוצרים הנוסטלגיים במקביל מוצר החדש והמודרני.
 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים