מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
חושבים לפתוח עסק בתחום המזון – כדאי שתקראו
פתיחת עסק בתחום המזון היא עניין של תשוקה
לא כל אחד יכול לפתוח מסעדה או מזנון. כדי לפתוח בית אוכל, צריך יותר מפשוט לדעת להכין אוכל טוב – צריך דרייב אמיתי להכין את האוכל ולתת לאחרים ליהנות מהכישרון שלך, או במילה אחת – תשוקה. ייתכן שאתה מכין אוכל מעולה – כל פעם שאתה מארח משפחה או חברים כולם מתלהבים ומחמיאים – אבל אם אין בך את הרצון להפיץ את הבשורה, ולתת לציבור הרחב ליהנות גם כן מהאוכל שלך – לא תוכל לפתוח בהצלחה בית אוכל. אוכל זה מוצר איכותי – שבתרבות הישראלית העכשווית אנשים נוטים לא להתפשר על האיכות שלו. מצד שני – בתחום האוכל מוצר טוב ואיכותי הוא מוצר שימשוך לקוחות שיהפכו ללקוחות קבועים, בוודאי אם מדובר באזור עסקי או מסחרי. נניח שאתה טבח מוכשר, עם תשוקה ורעיון טוב לבית אוכל משלך – חשוב שתדע איך להיכנס לעסקי המזון ותימנע מטעויות שאפשר להימנע מהם. ננסה לעזור לך מעט במאמר זה.
מה שחייבים לבדוק לפני פתיחת העסק
יש כמה וכמה דברים שהכרחי לבדוק ברמה הטכנית לפני פתיחת העסק שלך – בין אם מדובר במסעדה סגורה או במזנון בטוח, עם או ללא שירות משלוחים. ריכזנו רשימה קצרה:
  • כמו בכל עסק אחר, יש לבדוק את הנכס שבו אתה משתמש לעסק, במיוחד בכל הנוגע לבנייה שלו והאם יש פערים באישורים מהעירייה, עבירות בנייה או רישוי וכדומה.
  • בדיקה של מפת אזורי הבילוי ושעות הפעילות של בתי האוכל האחרים באזור בו אתה פותח את העסק שלך. אם אתם מתכוון לפתוח פאב, או עסק המיועד לפעול גם בשעות הלילה – בדוק האם הדבר אפשרי. באזור שלא מוגדר כאזור בילוי, או ללא היתר מדויק המאפשר זאת – העסק חייב להיסגר בשעה שתיים עשרה בלילה בדיוק.
  • יש לבדוק האם הנכס מתאים לניהול בית אוכל – מבחינה פרקטית. האם הוא גדול מספיק? האם יש בו תשתיות המאפשרות קיום מטבח רציני? האם ניתן להוציא שולחנות וכיסאות למדרכה החיצונית אליו?
אלה רק כמה דוגמאות – אך אלה ההכרחיות ביותר לבדיקה לפני פתיחת העסק.
ניהול עסק נכון – במה צריך להתחשב?
כשאנחנו מדברים על ניהול עסק נכון בתחום המזון, הכוונה היא לא רק למוצר איכותי ושירות אדיב – אלא גם לניהול כלכלי חכם ואחראי. ניקח לדוגמה את נושא הסליקה – בשביל לשרת את הכמות המקסימלית של לקוחות באופן איכותי, אתה צריך סליקה שתקבל מקסימום חברות אשראי – ועדיף בלי עמלות שיהפכו זאת ללא רווחי עבורך. זוהי רק דוגמה אחת ועל קצה המזלג – בקיצור, אם לא ניהלת עסק מכירות בעבר, חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום לפני שאתה נכנס למשהו שאתה לא מבין.
מכל הכל – כדי להצליח בעסקי המזון צריך לעבוד קשה
אין קיצורי דרך בכל הנוגע לעסקים, והדבר מקבל משנה תוקף בכל הנוגע לעסקי המזון. אם אתה רוצה להצליח – אתה צריך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמך, וכך תצבור הערכה ופופולאריות שיהיו שווי ערך להשקעה ולתשוקה שלך בתחום.
סת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים