מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
ארוחה טובה ובריאה מתחילה בכוס מים
מודעות לתזונה נכונה היא הבסיס של איכות חיים גבוהה ושמירה על הבריאות. כיום יותר ויותר גברים ונשים מבינים את החשיבות של תזונה מן הסוג הזה. מומלץ לשלב תפריט תזונתי עשיר ומגוון בפעילות גופנית, אולם חשוב לא פחות להקפיד על שתייה מרובה של מים.
מחקרים מראים כי כל ארוחה בריאה ומזינה חייבת להתחיל עם שתיית כוס מים טריים ונקיים. כדאי להשתמש באביזר מסנן מים ולהבטיח זמינות מלאה למקור עשיר באנרגיה, ללגום כוס מים נוספת עם תום הארוחה ולשתות 10-12 כוסות ביום גם במהלך השגרה.
מה האיכויות הקיימות בכוס מים?
האיכויות הקיימות בכוס מים רלוונטיות כמעט לכל המרכיבים, השרירים והעצמות בגוף. מים תורמים לחילוף חומרים והם מהווים את מקור האנרגיה העיקרי עבור כל היצורים החיים. מים עוזרים לגוף להחזיר משאבים חיוניים, הם משפרים את מצב הרוח, מונעים פצעים וקמטים בעור, תורמים לאחוזי הלחות ועוד. יש לשים דגש על שתיית מים מסוננים שאינם מכילים חלודה או אבנית. מסנן מים הוא מהבחינה הזו פתרון אידיאלי העומד לרשות גברים, נשים, ילדים וקשישים.
תזונה לקויה מגבירה את הצורך במים בגוף ושתייה לפני הארוחה מונעת את ההשפעות השליליות של צריכת מלחים, קפה או משקאות ממותקים. השתייה אף תורמת להפחתת עומס על הקיבה והיא אידיאלית עבור מי שנמצא בתהליכי הרזיה. מים מהווים 75% ממשקל הגוף הכולל וכמותם בתאי המוח מגיעה עד 85%. מכאן ניתן להבין מדוע המים הם גורם חיוני לעצם ההתקיימות של האדם. בעוד כולנו יכולים לשרוד באופן תיאורטי ללא מזון מוצק, הישרדות בתנאי צמא היא כמעט בלתי אפשרית.
טיפים לצריכה נכונה של מים
שתייה של מים טרם הארוחה עוזרת לקיבה לעכל את המזון ותורמת גם למעיים. הטיפ העיקרי הוא לשמור על בקבוק מים בהישג יד לכל אורך היום וגם במהלך הלילה. הגוף מתרגל לכמויות נכונות של מים והסיבות לאובדן יכולות להיות בין היתר הזעה, נשיפה, שתן וצואה. חשוב לפצות על אובדן של מים באופן קבוע. במקרה של עומס חום, פעילות גופנית מוגברת וכן הלאה רצוי להגדיל את כמויות המים.
שתייה בסמיכות לארוחה עדיפה על פני צריכת מים במהלך הארוחה עצמה. כדאי לשתות חצי שעה לפחות לפני הארוחה או חצי שעה אחריה. מעבר לכך, יש להישאר עירניים אל תופעות המעידות על חוסר מים בגוף. תופעות אלו הן תשישות, כאבי חום, סחרחורת, כאבי בטן, דופק מהיר וכמובן כאבי ראש. שתייה של מים נקיים, בריאים, טעימים וטריים בכל הזדמנות ולכל אורך שעות היום היא הפתרון הרפואי המומלץ ביותר. השתייה טבעית עבור הגוף והיא עולה בקנה אחד עם כל הצרכים שלו גם לפני ואחרי ארוחות. זו הסיבה לצורך בשתיית מים ולמשמעותם עבור גוף האדם.
טקסט
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים