מבזק  חדשות
 

 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
דף הבית >> מזון+ אריזה >> חדשות אריזה יוני 2007
 
מאבק בבריטניה: כיצד יבוצע הסימון התזונתי על גבי האריזות

ויכוח עז באשר לסימון התזונתי שיונהג בעתיד על אריזות המזון, כך שציבור הלקוחות לא יידרש להתאמץ על מנת לוודא עד כמה המזון הוא 'בריאותי'
 
הטרנד הבריאותי אינו פוסח על הממלכה הבריטית. במהלך החודשים האחרונים ניטש ויכוח עז באשר לסימון התזונתי שיונהג בעתיד על אריזות המזון, כך שציבור הלקוחות לא ידרש להתאמץ על מנת לוודא עד כמה המזון שלפניו הוא 'בריאותי'. 
הבעיה היא שלא כולם טורחים להבליט את רכיביו של המוצר על גבי האריזה. בעוד יצרני המזון הבריאותי מבליטים באותיות קידוש לבנה את רכיביו התזונתיים של המוצר, הרי ששאר היצרנים, כולל כמובן יצרני הג'אנק-פוד, כותבים את המידע באותיות קטנות ומוצנעות, כך שלא יעורר הסתייגות מצידם של הלקוחות. 
בימים אלו דוחפת סוכנות בריטית ממשלתית, המכונה Britain Food Standards Agency (או בקיצור FSA) לקדם חקיקה שתוביל להבלטה יתרה שתחוייב על גבי אריזות המזון. הכוונה היא שכל לקוח יוכל לדעת במהירות רבה עד כמה המזון שלפניו הוא בריא, וזאת מבלי להיות מומחה גדול בהנדסת מזון. הכוונה היא לחייב את היצרנים 'במערכת רמזור' כך שכל רכיב (ובהם סוכר, סומנים, מלח ורכיבים נוספים) יופיעו כשמאחוריהם רגע של אורות הרמזור, כלומר אדום צהוב וירוק. צבעי הרקע הללו יופיעו מאחורי רכיב המזון הספציפי, כשהם יסמנו רמות גבוהות, ממוצעות או נמוכות של אותו רכיב. ככל 'שמעגל רכיבי המזון' שיופיע בהבלטה על האריזה יהיה ירוק יותר - כך מוצר המזון יחשב כבריאותי יותר, ולהפך. 
יש לציין שמהלך הסימון התזונתי בצורה 'מרומזרת' אינו דבר חדש. מספר רשתות שיווק גדולות כבר מישמות רישום שכזה על גבי האריזה, ובן מרקס אנד ספנסר, סינסברי ורשת Aida. המאבק של ה- FSA הוא כיום מול הצעה מתחרה של הפדרציה למזון ומשקאות, השיכת לתעשיית המזון הבריטית. פדרציה זו הציעה סימון תזונתי מקיף של רכיבי המזון הללו וכן את אחוז התכולה שלהם במוצר המזון שבאריזה, אולם מבלי ליצור 'מערכת רמזור', כפי שתוארה. לתעשיית המזון יש כוח ואמצעים, והיא אף השקיעה סכום של 7.8 מיליון דולר בקמפיין שיתמוך בהצעתה.
 
 
 
עיצוב אנרגטי למשקאות הממריצים
 
 
בקבוק גבשושי
נתח השוק של המשקאות האנרגטיים הולך וגדל במהירות, כשהענף מושך אליו יותר ויותר יצרני משקאות שנכנסים לענף הנמצא בצמיחה מהירה. התוצאה בפועל היא שהתחרות של היצרנים על כיסו של הלקוח נעשית קשה במיוחד, כשהבידול העיקרי מושג באמצעות האריזה. 
נשיא חברת 'BAWLS' היה אחד הראשונים שזיהו את הפוטנציאל שטמון במשקאות האנרגטיים. הבקבוק הגבשושי הראשון הושק כבר לפני כעשור, ומאז לא שונה. בימים אלו החברה שינתה את פחית המשקה הגדולה (בנפח 474 מיליליטר), כך שהיא כוללת בועות קצף (העשויות דיו) כשהן מבעבעות ויוצרות תחושה של זרימה אנרגטית. 
 
בקבוקי זכוכית בעיצוב גרפי מרשים
 
בקבוקי הזכוכית הכבדים של חברת Celsius אינם מותירים ללקוח ספקות באשר לתכולת הבקבוק. כדור האש המתגלגל על צוואר הבקבוק הלוהט ממחישים ללא צורך בהסברים מיותרים מה יקרה למי שילגום מהמשקה הממריץ. כל שנותר כעת הוא לחלוץ את הפקק הכתום שבראש הבקבוק על מנת ליהנות משפע האנרגיה שתפרוץ ממנו.
השימוש המושכל בצבעים קרים (כחול) בחלקו התחתון של הבקבוק, ביחד עם הצבעים החמים (לוהטים) בצווארו של הבקבוק יוצרים את אפקט הניגוד שבין לפני (שתיית המשקה) לבין מה שקרה לאחר לגימה קטנה מהתכולה.
 
 
בקבוק שקוף למשקה אנרגטי
 
לא כל יצרני המשקאות האנרגטים בוחרים בעיצוב 'רועש' כל כך. בחברת Elite FX בחרו דווקא ליצור את הבידול באמצעות הייחוד שלהם בענף - משקה אנרגטי המבוסס על מים. הבקבוק השקוף מאפשר ללקוח לדעת שמדובר במים, אלא שהללו אנרגטיים במיוחד. התכולה של הבקבוק כוללת תוספת קפאין נכבדה (כ- 60% יותר מהמצוי בפחית רד-בול בנפח 250 סמ"ק). כמובן שתווית הבקבוק מדגישה את היותו של המשקה ממריץ וזאת באמצעות הכיתוב 'HYDRIVE' שממנו בוקעת אנרגיה של פיצוץ. גם הכיתוב בראש הבקבוק אינו מותיר מקום לספקות נוספים באשר לתכולת הבקבוק. בחברת Elite FX הגיעו למסקנה שהבידול של המוצר יעשה באמצעות הצגת ההבדלים שבין המשקה שלהם (המבוסס על מים) לבין המשקאות של המתחרים (העשוי מתערובות של חומרים, שכוללים הוספה של מגוון חומרים שאינם דווקא טבעיים ו/או בריאותיים. מדובר לרוב בצרכנים שאינם צורכים את המשקה האנרגטי לצורך 'הפגנת חשיבות' מול הסביבה, אלא לצריכה עצמית סולידית שגם אינה מחייבת צריכת משקה בעל ערך קלורי רב, שאינו בריא.
במקביל, המוצר מבדיל את עצמו מול המתחרים המשוייכים לפלח השוק של המשקאות הקלים. הצבע השקוף של המים יוצר ללקוח מיד את ההבחנה הברורה שלא מדובר כאן במוצר ממותק נוסף שמציעים לו. מנגד, מדובר בסדרת משקאות אנרגטים, שלכל אחד יש טעם שונה (לימון, פירות, ענבים וכו').
 
שימוש בחריטת-לייזר ליצירת תחושה אנרגטית
 
בחברת Sport & Beverage הציגו לא מכבר את פחית ה- '!GO FAST' הכוללת משקה אנרגטי. במקרה זה נעשה שימוש בשני אלמנטים בולטים: הראשון הוא השימוש בחריטת- לייזר על גבי הפחית, וזאת כאשר הלייזר מסיר את הצבע, ויוצר נקודות זעירות המקנות תחושה של אנרגיה זורמת. היתרון של החריטה טמון בדיוק הביצוע, וזאת כאשר ניתן להגיע באמצעות טכניקה זו לרישום ברור של נקודות, אותיות וכו', וכך לנצל את בצורה הטובה ביותר את צבעו המתכתי של האלומיניום שממנה עשויה פחית המשקה. 
גם הלוגו המובלט של שם המשקה בוצע באמצעות חריטת לייזר, כאשר הסרת הצבע חושפת צבע כסף בוהק. צבע זה משפר את ההתמודדות על המדף, ומקל על הצרכן לזכור את שם המותג. 
בנקודה זו נכנס לתמונה אלמנט נוסף שכולל לשונית ממותגת עליונה הנמצאת בנקודת פתיחת הפחית. הצרכן חייב למשוך בלשונית בולטת זו על מנת לפתוח את סגר הפחית, וכך הוא נחשף שוב ללוגו של שם המוצר שרשום עליה (שוב, באמצעות טכנולוגיית הלייזר). שלל האמצעים הללו אמור, ע"פ ראשי החברה, להוביל לרכישה חוזרת של המותג המוכר.
 
 
אריזות חדשות
 
אריזות חדשניות לסדרת הנקטרים של תפוזינה
 
יפאורה משיקה אריזות חדשניות לסדרת הנקטרים של תפוזינה ללא תוספת סוכר ובנוסף, מרחיבה את סדרת הטעמים עם טעם חדש המבוסס על פרי החמוציות: נקטר תפוזינה חמוציות פירות יער ללא תוספת סוכר .
אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע לפני ימים אחדים על השקת האריזות החדשות. הסדרה החדשה בעיצוב חדשני בעלת צלע נוספת היוצרת גל ייחודי המדגיש את היתרון הייחודי של הסדרה - "ללא תוספת סוכר" ופקק חדש קל ונוח לשימוש ששומר על הטריות. נקטר "חמוציות פירות יער" בסדרת תפוזינה מכיל בנוסף למיץ חמוציות מרוכז גם מיץ ארוניה מרוכז(chokeberry). הארוניה שייכת לפירות היער וידוע בכך שהיא מכילה ריכוז גבוה במיוחד של אנטוציאנינים ( אנטי אוקסידנטים טבעיים ) וויטמין C. מחיר מומלץ לצרכן:4.5-5.5 ₪ .
 
 
בייגל בייגל משיקה אריזות חדשות לסדרת מוצרי הבייגלה
 
חברת בייגל בייגל מובילה מהלך אסטרטגי רחב היקף, במסגרתו היא מחזקת את תקשור הערכים התזונתיים של סדרת מוצרי הבייגלה, ומסבירה לראשונה בצורה מפורטת כיצד יש להתייחס לטבלה התזונתית שעל גבי המוצרים. ההשקה כוללת: עיצוב מחודש לאריזות הבייגלה, הבחנה בין סדרות הבייגלה על פי צבע, צורה ודמות.
 אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "מבדיקות שערכנו מצאנו כי קיימת בארץ מודעות גבוהה לקריאת מידע על הערכים התזונתיים על גבי אריזות המזון ובמיוחד להצהרות של היצרן. מאידך, מצאנו בלבול בכל מה שקשור להבנת המידע ובמיוחד למידע המפורט בטבלה התזונתית. החלטנו בבייגל בייגל ליזום ולקחת אחריות בהדרכת הקונים שלנו, במיוחד כאשר במקרים רבים אלו האימהות הן שרוכשות את המוצר לילדיהן. לכן אנו מדריכים את האם איך לקרוא את הטבלה התזונתית בעת החלטת הקניה. באמצעות המהלך, שכולל גם החלפת אריזות ויצירת בידול ובולטות, אנו מעניקים להורים כלים להתייחסות לטבלה התזונתית".אריזות הבייגלה החדשות של בייגל בייגל ממשיכות את השפה התקשורתית, חזית האריזה פונה לילדים ומותאמת לשפת המשחקים. היא כוללת לוגו בייגלה חדש, צעיר וזורם המותאם לשפה החדשה בשילוב דמות המייצגת את צורת הבייגלה.
כדי לייעל את תהליך הקניה ולעשותו מהיר ונוח יותר עבור הקונה, בייגל בייגל יצרה לראשונה הבחנה בין סדרות הבייגלה השונות על פי צבע, דמות וצורה, שתקל על הצרכנים להבדיל בין בייגלה שומשום, מלח, מיקס וכו' .
 מוצרי הבייגלה עברו חלוקה על פי צבעים: מוצרי הבייגלה עם מלח מזוהים ע"י הצבע הצהוב, סדרת בייגלה שומשום ע"י הצבע האדום, בייגלה מיקס מוצע באריזות כחולות וסדרת הבריאות באריזות ירוקות. הרעיון הוא שכל דמות מביאה לידי ביטוי צורה שונה שדומיננטית בה. לדוגמה: בייגלה טבעות מוצע באריזות עם דמות דרקון (שהרי צווארו הארוך של הדרקון עשוי טבעות, טבעות), בייגלה מקלות באריזה עם דמות האביר (האוחז חרב – היא המקל בייגלה) וכו'. כמו כן הקפידה בייגל למקם בצורה בולטת את שם המוצר ותמונתו להקלת זיהויו.
האריזות החדשות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל סדרת המוצרים, וכך יוצרות בידול, בולטות ונראות על המדף. בימים אלה מובילה בייגל בייגל את השלב הראשון בהשקת האריזות החדשות, עם החלפת 7 אריזות בייגלה: שמיניות מלח ושומשום, טבעות מלח ושומשום, מקלות מלח ואצבעות שומשום, בייגל נט – רשתות מלוחות. במהלך החודשים הקרובים ישונו אריזות נוספות בסדרת המוצרים.
 
 
אריזות גלידה שונות יוצרות מיתוג נפרד לקהלים שונים
 
בחברת יונילוור העולמית החליטו למתג מחדש את גלידות 'Breyers', כך שכל אריזה תותאם לקהל יעד אחר. בחברה בטוחים שהאריזות השונות יובילו לחשיפה יותר לקהלי הלקוחות הייחודיים, וכתוצאה מכך יגדל היקף המכירות. 
התוצאה בפועל היא שגלידות 'Breyers' חולקו לשלוש סדרות נפרדות, המובדלות זו מזו הן בצורת האריזה והן בעיצוב הגרפי השונה לחלוטין זו מזו. הסדרה הראשונה, Love Line, מיועדת לקהל היעד שמעוניין בגלידה על מנת להתענג מהטעם ולתחושת הפינוק העצמי. הסדרה כוללת מספר טעמים, כשבכל קופסת קרטון יש 4 שלגונים. מדובר בסדרה שהושקה בשלהי 2006, ואשר הייחוד שלה הוא במרקם הטעם העשיר שהוחדר לקרבי שלגונים, וכן בציפוי עדין ומפנק שמחפה את השלגון. 
הסדרה השניה של שלגוני ה- 'Breyers' מיועדת לפלח השוק הבריאותי, כשהדגש הוא על קהל יעד המחפש מוצרים אורגנים.. כאן הדגש הוא על שימוש במוצרי מזון טבעיים, ומיעוט קלוריות. הגלידה האורגנית הוכנסה לתוך קופסה עגולה, כשבעיצוב הגרפי מודגש היטב המוטיב הירוק, השימוש בפרי טבעי, וכמובן הבלטה של המילה 'אורגני'. 
הסדרה השלישית, שמכונה 'Dora Explorer' פונה לקהל הילדים. על גבי המארז הצבעוני מודפסת דמות הלקוחה מעולם סרטי הילדים, כך שהילדים 'מכירים' את הדמות והרכישה היא הרבה יותר 'ידידותית' עבורם.
 
 
אריזה עם ...עניבה
 
המרכז הישראלי לאוריגאמי הוציא לאור ספר צבעוני ומרשים, העוסק בהכנה עצמית של אריזות מתנה וקופסאות. הספר מקורי ומומלץ בכל בית ומאפשר גם למי שאינו מומחה בעבודות יד להכין בכוחות עצמו אריזות מתנה מקוריות לאירועים וחגים. הכנת האריזה באופן עצמאי מעניקה למקבל המתנה תחושה שהנותן השקיע בו מחשבה ומאמץ, וזאת בנוסף לחסכון הכספי לעומת קניה של אריזות וקופסאות בחנויות. את האריזות ניתן לעטר בחותמות, איורים, כיתובים ושלל רעיונות. בעזרת האריזה הנכונה, מתנה שברכישתה לא הושקע כסף רב, יכולה להפוך בעיני המקבל ליוקרתית. מעבר לדקורטיביות ולמקוריות שבהכנת אריזה אישית, הדבר מראה על החשיבות וההערכה כלפי המקבל.
הספר החדש מצטרף לספר שהוציא לאחרונה המרכז הישראלי לאוריגאמי בנושא קיפולי מפיות, המכיל טיפים, המלצות וידע שימושי לקיפולי נייר לכבוד חגים, אירועים ואירוחים. הספר כולל הוראות פשוטות ומפורטות להכנת 19 קיפולי מפיות מיוחדים, ובהם קיפולים בצורת דג, מגן דוד, להבה, ציפור גן עדן, כתר, מפרשים, כובע ליצן, קשר אהבה ועוד.
 
 
כוס היין מגיעה יחד עם הבקבוק
 
חברת 'Hardy Wine' מדרום אוסטרליה החלה לאחרונה לשווק בקבוקי יין ייחודיים, וזאת כשהבקבוק מגיע ביחד עם כוס יין הצמודה לראשו. מדובר דווקא בבקבוק העשוי מחומר פלסטי (ולא מזכוכית, כמקובל) , וכך גם כוס הפלסטיק שמונחת בצורה הפוכה על פקק הבקבוק, ואשר תורמת לעיצובו המרשים של הבקבוק. השימוש בחומר פלסטי מפחית את משקל המארז (בקבוק + כוס) ובנוסף מפחית למינימום את האפשרות לשבירת הכוס. הכוס עצמה מהודקת לראש הבקבוק באמצעות סגר-הידוק שנפתח באמצעות סיבוב, כאשר לאחר מכן הכוס משתחררת , ואשפר למזוג לתוכה את יין השרדונה שמצוי בקרביו של הבקבוק. מנהלי חברת 'Hardy Wine' טוענים שזהו מארז הקומבו הראשון מסוגו בעולם שכולל שילוב של בקבוק וכוס, וזאת בנוסף לתכנון העיצובי המבריק של שניהם. 
בחברה טוענים כי השימוש בבקבוק ובכוף העשויים מחומרים פלסטיים הופכים אותם לאידיאלים לשימוש מחוץ לבית, וזאת עם משקל נמוך, מניעת סכנת שבירה, והיעדר הצורך לקחת כוסות נוספים למזיגת היין. בהתאם לכך, מארז הקומבו (המכונה 'Shttles') מוצע בבקבוק 'אישי בתכולה של 187 מיליליטר. בימים אלו המארז הגיע למבן ראשון בשוק הבריטי, וזאת במארז שתכולתו 250 מיליליטר.
 
 
בקבוק לחיץ העומד על הראש: תלמה Squeeze
 
תלמה מקבוצת יוניליוור מחדשת את נעוריי קטגורית הממרחים, ומשיקה סדרה חדשה של ממרחים ורטבים לסלט בבקבוק לחיץ חדשני: תלמה Squeeze. כל מוצרי הסדרה משווקים בבקבוקים חדשניים לחיצים, העומדים על הראש, בעלי עיצוב ארגונומי ונוח לשימוש ובמראה רענן וצבעוני.
מיונז תלמה מוביל את הקטגוריה בישראל מאז פותח לראשונה בשנות ה- 40.
השקת סדרת הרטבים החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות בהשקעה של 1.1 מיליון ₪, שיעלה תחת הסיסמא "חדש מתלמה - סדרת ממרחים ורטבים בבקבוק לחיץ, תלמה Squeeze", וכן בפעילות בנקודות המכירה.
 
 
טרה השיקה מארזים ייחודיים
 
מחלבת טרה פעלה נמרצות לפני חג השבועות לאחרונה. הפעילות כללה השקת מוצרים חדשים, עיצובים חדשים ומארזים חגיגיים לנוחיות הצרכן.
טרה השיקה אריזות מיוחדות למגוון מוצריה, ועצבה אותם מחדש לנוחות הצרכן, תוך שמירה על איכות ובריאות: החלפת קרטונית השמנת המתוקה 250 מ"ל לאריזת נוחות עם פקק, לשימוש חוזר ונוחיות מקסימאלית של הצרכן, בעיצוב חדש; שינוי אריזת גבינה צהובה לייט 9% לאריזת פתח סגור 200 גר', לשמירה על טריות ושימוש חוזר, במקום אריזת הואקום הקיימת. כמו כן, טרה עיצבה מחדש את קטגוריית הגבינות הצהובות 400,200 גר' וגבינה צהובה מגורדת 500 גר'; השיקה עיצוב חדש לגבינה הלבנה 1/2 ק"ג.
כמו-כן טרה השיקה מארזים חגיגיים לחג השבועות עם מגוון המוצרים המובילים שלה: מארז חגיגי המכיל: גבינת טוב טעם ושמנת מתוקה בתוך קופסא המתאימה לחימום במיקרוגל, המארז כולל גם גלויות מתכונים; מאגדות גבינות קרם שמנת 5%: טבעי+שום שמיר, טבעי+זיתים עם 15% הנחה.
 
 
אריזת שרינק: מארז עם כוס
 
פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יצאה במבצע מיוחד לחודש יוני. במסגרת המבצע:  בקניית סירופ 750 מ"ל מצורפת כוס שתייה עם קשית במארז מתנה (אריזת שרינק).
סדרת הסירופים של פריגת מציעה 18 מוצרים שעשויים מרכיבים טבעיים בלבד ופונה בעיקר להורים לילדים בגילאי 3-12 ולצרכני הדיאט. הסדרה נותנת מענה לקבוצה רחבה מאד של צרכנים וכוללת את הדיאט היחידי בעולם ללא חומרי שימור. סדרת הסירופים החדשה של פריגת עשויה מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. כשרות: חתם סופר פ"ת.
 
 
ספיידרמן על אריזות דגני הבוקר של נסטלה
§          
נסטלה וספיידרמן משתפים פעולה. החברה פותחת בקמפיין שיווקי חדש לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר שלה והסרט ספיידרמן 3. במסגרת שיתוף הפעולה כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה עם דמותו של ספיידרמן יכול לרכוש כרטיס לסרט "ספיידרמן 3" ב-14.90 במקום ב-35 ₪. כמו כן – בכל אריזות דגני הבוקר יחולקו מתנות של דמויות מהסרט. הקמפיין בהשקעה של כמיליון ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן ויימשך שבועיים כולל טלוויזיה בכיכובו של ספיידרמן ומודעות בעיתונות ילדים ובאתרי האינטרנט.
 
 
קו אריזה חדש ל'תבליני מימון'
 
"א.ל ייצור ושיווק תבלינים" – יצרנית ומשווקת מותג התבלינים "תבליני מימון" מבאר שבע, מרחיבה את פעילותה לשוק המוסדי - בתי מלון, חברות הסעדה וקייטרינג, אולמות אירועים ועוד.
אברהם מימון, מנכ"ל החברה, מסר כי "תבליני מימון" מעוניינת להרחיב את פעילותה בשוק המוסדי, ובימים אלה עם הקמת מפעל התבלינים החדש בעמק שרה בבאר-שבע (בהשקעה של כ- 8 מיליון ₪) רכשה החברה קו אריזה חדשני ומתקדם (בהשקעה של כ-350,000 ₪) לאריזת תבלינים בקופסאות ושקיות במשקל של 1 ק"ג, המתאימים לקנייה מוסדית מרוכזת. "א.ל ייצור ושיווק תבלינים" מבאר שבע - המייצרת ומשווקת את המותג "תבליני מימון" מזה כ- 60 שנה, הנה כיום החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול בתחום הקמעונאי.
 
 
קדחת הג'ונגל מגיעה לחטיפי עלית מזון
 
עלית מזון יוצאת במבצע מולטיברנד חדש - "טאטומאניה ג'ונגל": בכל שקית של חטיפי עלית מזון: תפוצ'יפס, צ'יטוס שוש ודוריטוס המסומנות בסרט המבצע, ישנה הפתעה מדליקה - קעקוע מעולם הג'ונגל מתוך מגוון של 50 קעקועים או שרשרת או צמיד מתוך מגוון של 30 דגמים.
בנוסף למתנות המדליקות באריזות, תתקיים פעילות חייתית גם באינטרנט: באתר שהוקם במיוחד לרגל המבצע, שכתובתו www.tattoomania.co.il יוכלו הילדים לכתוב בלוגים, להכיר אספני ג'ונגל אחרים, להשתתף בתחרויות נושאות פרסים, ללמוד איזה טיפוס הם לפי הקעקוע שעשו ועוד.
מבצע "טאטומאניה ג'ונגל" בחודשים מאי-יוני 2007 או עד גמר המלאי בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ (המבצע לא באישור בד"צ ולא יתקיים במגזר החרדי).
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 


 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים