מבזק  חדשות
 


 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
מזון ב'חשיפה'
 
 
בוגרי המסלול לתקשורת חזותית בחשיפה, ביה"ס ללימודי אומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה, הגישו פרוייקטים בנושא מזון - מיתוג רשת מזון ועיצוב אריזות מזון מעניינות ומגוונות.
 
עיצוב אריזות מזון:
 
 - REDמוצרים לעם
הסטודנטית מאיה נתן-גורליק עיצבה אריזות לרוטב דבש ותה בשם  - RED"מוצרים לעם", המעוטרים בתמונות של פועלים בשחור ולבן. מדובר בקו מוצרים נוסטלגי הבא לפאר את פועלי העולם. סדרת רטבי הדבש נארזו בבקבוקים צרים, ארוכים ואחידים כחיילים ותמונת הפועל מייצגת את הפרט בתוך "המערכת". סדרת התה מעוטרת בתמונות בהן מצולמים פועלים רבים, ובאות להציג את הפרולטריון ככוח עולמי.
 
פלו C
הסטודנטית שרונה בר-נתן עיצבה סדרת מוצרים לרטבים ותה הנקראת "פלו ."C
מדובר במוצרים העשירים בויטמין ,C המיועדים לילדים.
 
תוספת
הסטודנט צבי קרן עיצב אריזות לסדרת מוצרים הנקראת "תוספת". מדובר במוצרים שיש בהם תוספי סמים האריזות מעוצבות בסגנון ה-  Pop Artוהעיצוב הפסיכודלי של שנות השישים של המאה ה- .20לדוגמא - "מיונז מושלג - בתוספת קוקאין מזוקק".
 
מיתוג רשת מזון:
 
פ__ל_ט_ה סטודיו בר
הסטודנט טל גולדנברג עיצב את "פ__ל_ט_ה סטודיו בר". מדובר ברשת בתי קפה הממוקמים באזורי גלריות לאמנות ומוזיאונים, ומיועדים לחובבי אמנות, ועל כך מושתת הקונספט העיצובי של הרשת. הסלוגן המוביל: "בתי קפה עם פ__ל_ט_ה של השראה" - כלומר, מקום צבעוני המעניק חוויה ויזואלית מעוררת למבקר.
 
 
HOMI STUDENT'S PLACE
הסטודנטית ורד טולדנו עיצבה את  ,HOMIרשת מזון לסטודנטים, המשמש להם בית שני, בקרבת סביבת הלימודים, חיי החברה והבילוי. ורד מיתגה את הרשת HOMI  במטרה לנסות וליצור הרגלי צריכה חדשים בקרב צעירים החיים בקרבת הקמפוס.
 
 - FRETTAרשת מזון מהיר איטלקי
הסטודנטית שרונה בר נתן עיצבה רשת מזון מהיר איטלקי, הנקראת  .FRETTAשרונה מנסה בעבודתה לשנות את התפיסה ולהפוך את הפסטה למזון מהיר, שאפשר לאכול "על הדרך". הצעת ההגשה של פסטה בכוס מאפשרת לאכול את הפסטה ברחוב, בתחבורה הציבורית וכדומה. הלוגו של רשת המזון הוא בצורת מגף המשתמע לשני מובנים: האחד, כצורת מדינת איטליה, והשני, כשם הרשת ) FRETTAמהיר באיטלקית( - אכילה תוך כדי הליכה.
 
ביה"ס חשיפה לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה, פועל במסגרת לימודי המשך של אוניברסיטה הפתוחה. ביה"ס חשיפה הוקם לפני 15 שנה במטרה להכשיר יוצרים ואנשי מקצוע בתחומי המדיה השונים. בין מסלולי הלימוד המוצעים: עיצוב ותקשורת חזותית, אנימציה, בימוי והפקה, עריכה, צילום סטילס ומדיה דיגיטלית. הלימודים בבית הספר מותאמים לדרישות השונות של השוק וכוללים קורסים המכשירים את הבוגרים להשתלבות בעידן הוירטואלי והאינטראקטיבי. כיום לומדים בבית הספר השוכן בכפר הירוק מעל- 500 סטודנטים.
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון

 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים