מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
דף הבית >> מזון+ אריזה >> שישה זוכים ישראלים בתחרות WorldStar
שישה זוכים ישראלים בתחרות WorldStar
 
 תחרות האריזה ' WorldStar 2007' שנערכת לאחרונה באתונה שביוון משכה אליה השנה תשומת לב רבה, וזאת בזכות המארזים הרבים שהוצגו לבחירה. במסגרת תחרות זו הועלו לבחירת השופטים כ- 291 מארזים (שסופקו ע"י יצרנים מ- 32 מדינות), ובהן ישראל. חבר השופטים נתבקש לבחור את המארזים הזוכים, וזאת בעיקר בפרמטרים של חדשניות האריזה. בשלב ראשון חבר השופטים נדרש לקבוע האם כל אריזה עומדת בקריטריונים, וזאת ללא קשר למספר האריזות שתזכנה. התוצאה הייתה ש- 166 מארזים הוכרזו כזוכים בתחרות, מתוכן כ- 6 אריזות שהגיעו מישראל.
חבר השופטים מנה 25 מומחים מהתחום, ובהם אנשי ה- WPO (Packaging OrganisationWorld) ועיתונאים המסקרים את ענף האריזה - Packaging Press Organisation IPPOInternational. לאחר בחירת המנצחים הראשונה, חבר השופטים נדרש גם לבחור את 6 האריזות המצטיינות ביותר “best-of-thebest”.
 
האריזות שזכו בלהיבחר כמצטיינות ביותר היו 
מארז “Duma Desiccant Cap” של חברת Gerresheimer Plastic Packaging מדנמרק
מארז , “Bont” של חברת Greiner packaging, s.r.o. מסלובקיה
בקבוק הבירה “Heineken 10 L - Beer Keg” של חברת  Impress Metal Packaging (Centre De Recherche, צרפת)
מארז , “TransPanther” של חברת Panther Packaging GmbH & Co. KG , מגרמניה
מארז , “BURGOPAK” של חברת Sigpack Systems משוויץ
מארז “Vaso Desechable con Cuchara Rotatoria” של חברת Usefulmodels מספרד
 
בנוסף לכך יקבעו עוד 3 מארזים שהם 'מצטייני נשיא'. ההכרזה על הזכיות הללו (מצטייני נשיא: זהב, כסף וארד) תהיה רק בחודש מאי בגאנה שבאפריקה. 
 
הזוכים הישראלים
 
בתחרות ' WorldStar 2007' השתתפו גם מספר חברות מישראל. ההתמודדות הבינלאומית הציבה את ישראל במקום מכובד בצמרת יצרני המארזים בעולם. 6 מארזים זכו להיכלל ברשימת המארזים שזכו באות ההצטיינות מטעם חבר השופטים.
 
המארז הראשון שזכה היה הבקבוק של נביעות בנפח 5 ליטר. מדובר בבקבוק  ייחודי בארץ ובעולם שכולל פקק ברז, כאשר הברז הארגונומי תוכנן ועוצב במיוחד עבור נביעות. הבקבוק הושק לפני מספר חודשים לאחר תהליך פיתוח שארך כשנה.  העיצוב של הבקבוק מאפשר להציבו בצורה נוחה ומאוזנת על משטח בבית או לחלופין בעת עריכת פיקניק משפחתי. הברז מאפשר מזיגה של כמות מים מדוייקת, וזאת עם הצמדת הכוס לפתח הברז, וללא שמים ישפכו בקרבת הבקבוק. בנביעות כבר דיווחו על הצלחה נאה שלה זכה הבקבוק, והוא צויין כאחד הגורמים שתרמו לגידול הרווחיות של החברה ברבעון האחרון. הבקבוק זכה להתעניינות רבה, הן מבחינת מראהו של המוצר והן מבחינת תפקודו הפפונקציונלי הנוח. נוחות השימוש בו. 
 
 
בחברת צ.ל.פ התרגלו בשנים האחרונות לסדרה של זכיות יוקרתיות בענף המארזים הגמישים. המארז שזכה הפעם בתחרות ' WorldStar 2007' הוא השקית העומדת שפותחה עבור Royco מדרום אפריקה. השקית פותחה על סמך קונספט אוסטרלי מבית Master Foods המאפשר את הכנסת השקית העומדת, דמויית הכד, לחימום במיקרוגל. בתוך השקית יש מגוון של רטבים, רוטב גבינה, רוטב בשר, רוטב פטריות ועוד. הייחוד של השקית טמון הן במראה המרשים והזקוף, הן באפשרות לחמם מיד את המוצר במיקרוגל ללא הכנות מוקדמות וללא שפיכת חומר או לכלוך נלווה. החימום הוא ע"פ עיקרון של 'Heat free' ו- 'Heat & Pour' המאפשרים אחיזה נוחה של השקית לפני ואחרי החימום, ואזור מוגדר בשקית המיועד לקריעה מדוייקת ולשפית התכולה בנוחות, בקלות, תוך שמירה מלאה על תנאי היגיינה מירביים וללא שחומר ישפך מהשקית. 
 
 
בקבוק יופלה 360 של תנובה זכה אף הוא בתחרות ה- WORLD STAR . כזכור, לפני כחצי שנה הכריזה תשלובת החלב תנובה על כניסתה לתחום המשקאות הפרוביוטיים, כשהיא משיקה את סדרת המשקאות 'יופלה 360'. הכוונה של תנובה היה לנגוס, אם לא לכבוש, את פלח השוק של המשקאות המסווגים כבריאותיים, כאשר המשקה מסייע למערכת העיכול ולמערכת החיסונית של הגוף באמצעות החדרה מסיבית של חיידקי LGG . חבר השופטים בתחרות התרשם מעיצובו הייחודי של הבקבוק, כשהדגש הוא על  החור קטן שתוכנן במרכז הבקבוק. אלמנט זה זוכה לתשומת לב רבה מחד, ולהפיכת בקבוק המשקה לגדול ומרשים, וזאת למרות תכולת המשקה הקטנה בפועל. יש לציין כי מעצב האריזה הוא יוחנן ערבות, מנהל מחלקת פיתוח ורכש אריזות בתנובה.  בתנובה מציינים כי זהו המוצר הרביעי של תנובה הזוכה לפרס היוקרתי. בעבר זכו בפרס האריזות גביע וסלסלה לגבינה בולגרית (בשנת 1998), בקבוק מילקשייק (בשנת 2003) וסטנד לגבינות מותכות (בשנת 2003).
 
מוצר נוסף שזכה בתחרות הוא הסגר הייחודי (המוגן בפטנט) של חברת NE.S , ואשר מיועד לשמירת הטריות והארומה של הקפה. הפטנט (כחול-לבן) כולל מנגנוןהמותקן בראש הצנצנת, מתחת למכסה, ואשר תפקידו הוא לשמור על טריות הקפה ועל הארומה עד הגרגר האחרון.בכל פתיחה של הצנצנת משתחררת כמות הגרגרים המתאימה להכנת ספל קפה אחד כששאר הגרגריםבצנצנת נשאירם מוגנים מפני לחות. המוצר כולל גם את הצנצנת עם תערובת הקפה,תערובת נס קפה מיובש בהקפאה, הנקראת בשם Hi Café והוא נרשם כפטנט בארצות הברית,אירופה, ישראל ובמזרח הרחוק. הצנצנת עוצבה ויוצרה במיוחד עבור החברה באיטליה.

מארז ישראלי נוסף שזכה בתחרות מגיע מבית י.מ.א. תעשיות קרטון, מקיבוץ עין המפרץ שבפאתי עכו. מדובר במארז המכונה 'Octagon Tray ', הווה אומר מגש מתומן, המיועד לייצוא של תוצרת חקלאית כשהדגש הוא על פרי הדר ואבוקדו.
בי.מ.א. מתהדרים במספר זכיות בתחרות "כוכב האריזה", כאשר המוצר הזוכה (שזכה לשם מותג 'פרמיום') הינו מגש לאריזתיצוא מוצרי חקלאות. אריזות מסוג זה משמשות את מגדלי ההדרים ביצוא פירות וירקות מישראללכל רחבי העולם. האריזה חזקה אך מאווררת, מגנה על הפירות מפני טלטלות הדרך ובו בזמןמסייעת בשמירה על טריותם, לשביעות רצון לקוחותינו החקלאים. חברת י.מ.א. הוקמה בשנת  1964, כאשר החברה התפתחה מבית מלאכה קטן ליצרנית המובילה שלמוצרי אריזה מקרטון גלי לצרכים תעשייתיים וחקלאיים בישראל.היקף הייצור הנוכחי מגיע ל- 80,000 טון בשנה (בשנת 2006). כיום י.מ.א. מחזיק  25% מנתח השוק לאריזות מקרטון גלי בארץ, ונמנה על 150 החברות התעשייתיות הגדולותבישראל. במפעל מועסקים כ- 270 עובדים. מגווןהמוצרים של י.מ.א. כולל מגשי קרטון גלי ומוצרי מבלט אחרים, קופסאות מתקפלות (RSC), קופסאות טלסקופיות, קרטון מעטפת, מזוודות, קופסאות תצוגה, לוחות קרטון גליומחיצות.

 
 
זכיה נוספת בפלח השוק של מארזי הנייר והקרטון מגיעה מבית כרמל מערכות מיכלים בע"מ. מדובר במארז שטוח, בר כוונון, המיועד לצמחי תבלין. הייחוד של המארז המכונה ' Adjustable flat package for fresh herbs' טמון בכך שניתן להתאים את גודלו בהתאם לגודלם ונפחם של צמחי התבלין המוכנסים לתוכו, וכך האריזה הופכת להיות פרקטית יותר, עם התאמה מיטבית למוצר המזון והיא אף מאפשרת חיסכון בכל הקשור לעלויות הייצור, האחסון והתובלה. חברת כרמל מערכות מיכלים נמנית עם החברות המובילות בישראל בתכנון,בייצור ובשיווק מוצאי אריזה מבוססי נייר.החברה מציעה פתרונות מקוריים ללקוחותיה מתחומי התעשייה, המזון, המשקאות והחקלאות. באתרי החברה הוקמו מרכזים לפיתוח מוצר ולעיצוב גרפי, מחלקות לשרותי לקוחות המסייעים ללקוח בהגדרת צרכיו, החל בתכנון, פיתוח וכלה בגרפיקה ובהדפסות מתוחכמות.
 
 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
+ שלח משוב
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים