מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
דף הבית >> מזון+ אריזה >> מתחילת השנה השקיעו יצרני האריזות כ-200 מיליון שקלים בתכנון אריזות חדישות
מתחילת השנה השקיעו יצרני האריזות כ-200 מיליון שקלים בתכנון אריזות חדישות
 
 
מתחילת השנה השקיעו יצרני האריזות כ-200 מיליון שקלים  בתכנון, פיתוח ועיצוב של כ-900 אריזות חדישות. מדובר באריזות למזון, טקסטיל, קוסמטיקה, הייטק, חקלאות ומוצרי תעשייה. כך מסר דורון קמפלר – יו"ר מכון האריזהוהעיצוב הישראלי בהתאחדות התעשיינים, המכהן גם כיו"ר איגוד מוצרי בניה וצריכה בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל כרמל מערכות מיכלים.
קמפלר מעריך, כי השנה יחול גידול של 9.5% במכירות ענף האריזה לעומת 2007, והם יגיעו לכ-1.38 מיליארדי דולרים. בתוך כך צפוי גידול של כ-16% ביצוא האריזות שיגיע השנה לכ-375 מליוני דולרים.
קמפלר מסביר את הגידול הצפוי השנה במכירות האריזות בעיקר בשל עליות מחירי חומרי הגלם, ובגידול בייצור אריזות פלסטיק לאירופה.
להערכתו, יקלטו בענף השנה כ-100 עובדים חדשים המהווים כ-1% מכלל המועסקים בתעשייה זו. בענף האריזות מועסקים כיום כ-9,800 עובדים באופן ישיר.
הוא ציין, כי 35 חברות בתחום  האריזה התחרו ביניהם לאחרונה בתחרות האריזה "כוכב ישראל 2008". הזוכים בתחרות יציגו את אריזותיהם בתחרות העולמית וורלדסטאר 2008 (WORLDSTAR),  שתיערך בחודש אוקטובר בקייפ טאון שבדרום אפריקה.
במקום הראשוןזכתה חברת בית הבד של פרג– שעצבה בקבוק שמן זית השומר על איכות השמן לאורך זמן, בעיצוב המזכיר מיכלי אכסון שמנים ובתי בד קדומים בארץ ישראל; במקום השני זכתה חברת א.א אריזות  – שעצבה בקבוק כפול ומעוגל של סנובון פרש+ אוקסיג'ן פלוס, המאפשר שימוש של שני החומרים במוצר אחד, במקום השלישי זכתה חברת תדביק– שייצרה צמד מדבקות לעיטור בקבוק מים מינרלים הנשאבים מאיי פיג'י .
קמפלר הדגיש, כי השנה התקיימה התחרות בבית התעשייה בת"א. חבר השופטים בראשותו של צבי ימיני, יו"ר ועדת העיצוב והחדשנות של התאחדות התעשיינים ויו"ר הידרו תעשיות קבע את הזוכים על-פי אמות מידה של הגנה ושימור התכולה של האריזה, שמירה על איכות הסביבה, התאמה למיחזור, התאמת  האריזה למשלוח ביבשה, בים ובאוויר; נוחות השימוש, מלוי, סגירה, פתיחה וסגירה חוזרת; מידע מספק; מלוי דרישות החוק; שימוש נכון בחומרים, צמצום עלויות, עיצוב גרפי של האריזה ועוד.
  
 
  
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים