מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
דף הבית >> מזון+ אריזה >> הקשר הקריאיטיבי בין מארזי מזון למשאיות
הקשר הקריאיטיבי בין מארזי מזון למשאיות
 
תעשיית המזון נזקקת לכל מדיית פרסום אפשרית על מנת להעלות את המודעות של הלקוחות למוצר המזון הספציפי, ובכך לאפשר לו להתחרות טוב יותר על המדף, וכמובן שגם בשורה התחתונה להעצים את המכירות. אחת הדרכים לכך היא באמצעות שילוב מיוחד שנעשה בין מארז המזון לבין פרסום בתנועה, כשהכוונה היא לפרסום של מוצרי ומארזי מזון על גבי כלי רכב מסחריים, כלומר על גבי משאיות גרורים ואוטובוסים. היתרון של פרסום זה טמון בממדיו הגדולים של הרכב המסחרי, וכן בעובדה שהוא נמצא בתנועה, וזוכה לחשיפה של אלפי עיניים סקרניות ביממה. בכדי להעצים את החשיפה ניתן לנצל את הממדים הגדולים, את האפשרות ליצור הדמיה של גופים תלת ממדיים, לשלב אפקטים הקשורים לתנועת הרכב, וכן לשלב אלמנטים אותם קשה ליצור בשילוט החוצות הקונבנציונלי. במידה ונעשה שימוש מושכל במדיה הזאת, ניתן לקבל תוצאה מרשימה שמסקרנת את עוברי האורח שרואים את המשאית, ותוך כדי כך מחזקים את המודעות למותג.
 
להלן שלוש דוגמאות לתכנון מרשים של מרכבי גרורים המשמשים לתובלה של מוצרי מזון:
 
 
עיצובים מיוחדים למארזי מזון מבית פולקסווגן
 
הקשר בין מותגי המזון לבין יצרני הרכב יכול להיות גם שונה במהותו. הכוונה היא לכך שלמארז המזון מוענק עיצוב של כלי רכב, וכך מארז המזון זוכה לבידול מובחן מול מתחריו על המדף, כשיתרון זה מעצים את המכירות. השימוש בצורה של רכב עשוי להוות פניה לקהל יעד מוגדר שמאופיין בזיקה לענף הרכב, כגון ילדים ונערים, נהגים וכו'.
אפשרות נוספת היא ליצור שיתוף פעולה בין יצרן הרכב לבין יצרן המזון, וזאת באמצעות פיתוח של מארז משותף. הכוונה היא לכך שהמראה החיצוני של המארז ייוצר בהתאם לקווי המתאר של דגם רכב ספציפי, ועל האחרון גם יוטבע מותג יצרן הרכב, וזאת בשילוב עם יצרן מוצר המזון. התוצאה בפועל תהיה שמארז המזון יזכה לבידול מובחן על המדף (המלווה, מו הסתם, בגירוי העין הצרכנית של הלקוח), וגם יצרן הרכב יזכה לחשיפה נאה ולחיזוק המותג שלו - והפעם דווקא ברשתות המרכולים.
בקבוצת פולקסווגן החליטו ליזום מספר מארזי מזון פופולריים, כשהמכנה המשותף הוא המארז החיצוני דמוי המשאית. כזכור, פולקסווגן חדרה בעת האחרונה באגרסיביות רבה לפלח השוק של הרכב הכבד, תוך כדי כך שהיא רכשה את השליטה על יצרנית המשאיות סקניה השבדית, כשעל השתלטות זו מתווספת רכישה מסיבית של מניות יצרנית המשאיות מאן הגרמנית (כשפולקסווגן היא מחזיקת המניות הגדולה ביותר בחברה). בינתיים פולקסווגן הגבירה גם את פעילות הייצור של דגמי המשאיות שלה (ממותגי פולקסווגן) באמריקה הלטינית. ברור לכל שהקבוצה תנסה למקסם את היתרונות הנובעים מהשילוב הטרי, וכך להפוך לקבוצת הרכב הכבד הגדולה בעולם. בפועל, החברה תוכל להציע מגוון גדול מאוד של רכבים מסחריים, כשל לקוח יוכל לבחור את הרכב המסחרי המתאים למאפייני עבודתו, לסוג המטען למשקלות ועוד.
כבר כיום החברה מציעה מגוון של מסחריות, וזאת החל מדגמי הקאדי הקלים, דרך הטרנספורטר והקראוול, ובהמשך דגמי הקראפטר. בהמשך, בעקבות שיתוף הפעולה בין 3 יצרני המשאיות, ניתן יהיה להציע ללקוחות מגוון גדול מאוד של דגמים, וזאת עד המשאיות הכבדות ביותר.
לא פלא הוא שבפולקסווגן החליטו להמחיש את עוצמתו וגודלו של המהלך, וזאת באמצעות מארזי מזון ייחודיים שעוצבו בצורה משאיות. בסלוגן של המהלך נכתב
 ' For every kind of loadVolkswagen Trucks' (כלומר משאיות פולקסווגן – לכל סוג של מטען). על פי רעיון זה עוצבו ארבעה מארזי מזון ייחודיים, כשהראשון משמש כמשאית בעלת מיכל חלב, השני כמשאית להובלת בקבוקי בירה, השלישי כמיכל לנשיאת פירות וירקות, והאחרון כמשאית המובילה ביצים שבירות ליעדם. ברור לכל כי החשיפה למארזי המזון המיוחדים מחזקת את המיתוג של פולקסווגן כיצרנית משאיות גדולה, בעלת מגוון גדול של פתרונות לענף התובלה בכלל, ולתובלת המזון בפרט.  
 
  
 
  
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים