מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 

מחקר: הצרכנים מבולבלים  בנוגע למקור המזון

 מיכל רוה

 

ציבור הצרכנים מבולבל בנוגע לאינפורמציה הנמסרת לו על גבי תווית המוצר, בעיקר בכל הנוגע למקור המזון . כך קובע מחקר שנערך בבריטניה. על פי אותו מחקר, המידע אינו בהיר  די הצורך, אינו מובן וגורם לבלבול שבעטיו הצרכנים מפתחים ספקנות ואי אמון לגבי האינפורמציה שבתווית. הדברים נוגעים בעיקר לעובדה כי צרכנים רבים חשבו שארץ המקור המצוינת על גבי התווית מתייחסת למקום הגידול של חומר הגלם או למקום בו הוא נקצר/ נאסף , כאשר למעשה התווית מתייחסת למקום בו נעשה היצור של המוצר המוגמר.

נושא הבהירות של האינפורמציה שעל גבי התוויות, הפך לנושא חם בנציבות האיחוד האירופי ונציגיה דנו באחרונה בדו"ח אודות המחקר הנ"ל.
"העניין החשוב איננו דווקא תווית המקור אלא הצורך לבהירות רבה יותר אמר טים סמית מנכ"ל ארגון הבטיחות במזון של בריטניה . התקנות האירופיות שאנו מציעים נועדו לספק יותר מידע כדי שאנשים יוכלו לדעת מהיכן המזון הגיע ולא רק היכן הוא יוצר .

 


 

הירשם עכשיו לניוזלטרים של מזון+
קצר, ממצה, איכותי, חינם - אצלך במייל

דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
   
   

 

  


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים