מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 

מעצב עם נוכחות

 


אנו נתקלים ביצירותיו על מדפי המרכול; לא אחת, כמעט בהיסח הדעת, אנו מחליטים לבחור במוצר זה ולא אחר, הרבה בזכות מה שמשדרת אלינו האריזה. נא להכיר: חגי מרום, מי שנחשב לאחד המעצבים המקצועיים בתחום מוצרי הצריכה, ומתמחה בבניית מותגים. פרופיל.

שירן שמחי

אין בסופר אחד שלא מתלבט בין מוצרים, בודק מה עדיף, מה יותר אטרקטיבי. אבל כולנו נמנעים מלהודות - לאופן בו המוצר מוצג בפנינו על המדף חשיבות רבה. אנחנו בודקים את כל מרכיבי המוצר, מחירו וכיוצא באלו אך אין ספק שגם מאוד מושפעים ממראהו החיצוני. ובכל זאת, אף פעם לא הסבנו לכך מחשבתנו. אל דאגה, אנחנו דאגנו להכיר לכם מקרוב את האדם שדואג לחזות הגרפית של המוצר, באופן כזה שיקרא לכם מהמדף לבחור דווקא בו.
חגי מרום (40) הינו בעל סטודיו לעיצוב גרפי המתמחה בבניית מותגים, אריזות מזון ומוצרי צריכה וביצירת זהות עיצובית למוצר. מבחינתו, שדה הקרב של המוצר הוא המדף ושם עליו לנצח במלחמה על תשומת לב הצרכן. מסביר מרום: "צברתי ניסיון מאוד רב בתחום זה, גם כשכיר וגם כעצמאי וההצלחה שלי היא כשהקופה "מצלצלת", דהיינו, כשהמוצר נמכר ונמכר".
"סטודיו לעיצוב חגי מרום" הוקם לפני 7 שנים על ידי חגי, אשר מגיל צעיר נמשך לאומנות וציור. הוא למד עיצוב גראפי באקדמיה לעיצוב 'ויצו' בחיפה, סיים שם בהצטיינות בשנת 96' ומשם התגלגל למשרדי עיצוב מובילים, שהתמחו בעיצוב אריזות.  במשך 7 שנים עבד כשכיר, כשהשלב הבא עבורו, באופן טבעי, היה לפתוח סטודיו לעיצוב, המתמחה באריזות לכל מוצר.


מגוון הלקוחות מתרחב

חגי מעיד כי בשנים האחרונות מורגש שינוי מאוד גדול במגוון העבודות המגיעות אליו לסטודיו. "בתקופה האחרונה אני מעצב מגוון רחב יותר של מוצרים. מרשמלו, טחינה, קטניות, כלים חד פעמיים, מוצרי מחלבה, חומרי ניקוי מסוגים שונים ועוד." בין לקוחותיו כיום אפשר לציין את ויטה, הנקל סוד, הנמל, בטר אנד דיפרנט ועוד. את ריבוי הלקוחות מנמק חגי בכך שבמשך השנים כנראה נחשפו לעבודותיו יותר ויותר חברות בתחום.
הסוד הוא להתחבר אל צרכי הלקוח ולהבינו, מודה חגי. רק עם הבנה זו יתאפשר למעצב לפתח את יתרונות וחזקותיו של המוצר על פני המתחרים. לסטודיו יש צוות קבוע המונה שלושה אנשים: מאייר, צלם, וסטייליסט מקצועיים. "זהו צוות שאני עובד איתו כבר תקופה ארוכה ויש בינינו הבנה ושפה משותפת."
בשנה האחרונה, למרות הקושי הכלכלי שפקד את כולם, הופתע חגי לטובה. "במעגלים החיצוניים הרגשתי את המשבר, אבל אני רק הגדלתי את מאגר הלקוחות שלי ונחשפתי למגוון רחב יותר של מוצרים." יש להבין, הרי כשהשוק נמצא במצב לא טוב, כל חברה תשקיע יותר משאבים בפרסום, מיתוג ושאר דברים שיניעו לקנייה. כאן בדיוק נמצא תפקידו של מרום בשרשרת, לסייע לחברות השונות להגשים את השאיפות הללו. "הם נעזרים בי בכדי להשיג ייצוג יפה ומכובד למוצר שלהם. מוטלת עליי אחריות רבה. המוצר חייב להיות נוכח על המדף בצורה משכנעת, ולנצח בקרב בין המוצרים."

פרפקציוניסט

"המתחרה הכי גדול שלי הוא אני עצמי, קודם כל אני צריך לעבור את הביקורת שלי, ורק לאחר מכן שהלקוח יאשר את העבודה. הלקוח הכי גדול שלי הוא אני, ולכן גם הכי מחמיר. אם העיצוב לא מצוין, הוא לא יוצא מהסטודיו". חגי מודע לאחריות הכבדה המוטלת על כתפיו, ולכן נוהג בעיצוביו ביתר ביקורתיות. הוא מתעקש להגיע לרף מאוד גבוה של עיצוב וביצוע שכן ברגע שהמוצר מגיע למדף לא ניתן למשוך אותו בחזרה ולעשות שינוי עיצובי, גם אין אפשרות לעמוד לידו ולהסביר למה התכוון המשורר. המוצר עצמאי והוא חייב למכור ולשדר את העוצמה והאיכות שהלקוח רוצה שהוא ישדר, כדי להצליח על פני המתחרים. "זו הסיבה שאני נותן כבוד ומשמעות לכל מוצר, מקטן ועד גדול, בכדי שיעמוד בזכות עצמו ובאיכות הראויה."
"אני מבין תפיסת מדף ויודע מה מוצר צריך על מנת להצליח." מסביר חגי, "יש לי גם ניסיון, ראייה מאוד רחבה ותשומת לב לפרטים".
כמו שניתן להבין, הלקוח הסופי של חגי מרום הינו הצרכן. מעבר לכך, הוא עובד עם כל חברה, בכל תחום- חברות מזון, מוצרי צריכה, ניקיון ועוד.
"כל מי שפונה למרום שם למעשה את מבטחו בו. הרי, האחריות להצלחתו הינה במידה רבה עליו. "אם לא הצלחתי לפענח את המוצר בצורה נכונה, לקלוט את מטרות הלקוח, ולהבין ולהכיר את המתחרים בתחום, הצרכן לא יושיט יד ויקנה אותו." אם כן, המטרה המנחה אותו בכל עבודה הינה ההנעה לקנייה. "אם הצרכן הסופי לא הושיט בנקודת המכירה את היד למוצר שאני עיצבתי, והעדיף מוצר אחר, לא הצלחתי. אם כן, זה הניצחון שלי. אני חוליה מאוד חשובה בשרשרת לקידום המוצר, והאחריות עליי כבדה."

להמשיך ליהנות

חגי מאחל לעסק שלו שיתרחב. "שאוכל להעסיק עוד מעצבים בסטודיו שלי, להרחיב את קהל הלקוחות שלי, לשמור על הלקוחות הקיימים ולהקפיד על רמה גבוהה של איכות, אותה אני מחויב לתת ללקוחותיי."
הנאה מהעבודה יש לו מעל לראש. "זה העולם שלי. אני חי, אוכל ונושם עיצוב." אם חשבתם שעוד 10 שנים תשוקותיו ישתנו, טעיתם. חגי מתכוון להמשיך לעסוק באותו הדבר - להמשיך ליהנות מהעבודה.

 


 


 

הירשם עכשיו לניוזלטרים של מזון+
קצר, ממצה, איכותי, חינם - אצלך במייל

דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
   
   

 

  


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים