מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
טיפים לחופשת "בטן – גב" בבית מלון
נכתב על ידי איילת נדיב, דיאטנית קלינית M.s.c, מנהלת מקצועית, מחלקת דיאטה, רשת סטודיו C

 
 

המזנון/בופה
דלגו על המזנון: אלא אם ניחנתם בכוח רצון חזק במיוחד, ותרו על כל הזדמנות לאכול ארוחת מזנון.  זמינותם של מזונות עתירי שומן והסיכוי שתצרכו כמויות גדולות, כמו גם הרצון "לקבל תמורה מלאה לכסף", עלולים להיות בעוכריכם.
אם כבר בחרתם במזנון, יש למלא את הצלחת פעם אחת בלבד. כדאי לעשות סיבוב ראשון במזנון ללא צלחת ולהחליט מה לבחור.

העדיפו דגנים מלאים לדוגמא – פרוסת לחם מלא או מנת ברנפלקס.
העדיפו גבינות רזות/ פרוסת סלומון מעושן או 2 כפות טונה.
הימנעו מהוספת רטבים לסלט.
הסתפקו בטעימה קטנה של מתוקים.

במלון
 אל תפתחו את ה"מיני בר"! כך תחסכו גם קלוריות וגם כסף.
 מפתה מאוד לשתות משקאות קלים, אבל הנזק הקלורי גדול. פחית שתייה מתוקה (מיץ או תוסס) מכילה 150 קלוריות. שתו רק מים.

פעילות גופנית
 קחו עמכן נעלי ספורט ובגדי ספורט נוחים – אין תירוצים גם בחופש יש להמשיך לשמור על הכושר. נסו להגיע לחדר הכושר בבית המלון, לעשות הליכות מהירות באזור או לשחות בבריכה.

 


טיפים לנוסעות לחו"ל


בשדה התעופה:
הגיעו כשאכלתן כבר בבית. במיוחד אם הטיסה בשעות לא שגרתיות, והמנעו מקניית חטיפים ומיני מאכלים בשדה התעופה. זמן המתנה לעיתים ארוך, אך מרבית הדוכנים והמזון בשדה הנם עתירי קלוריות ושומן.

בטיסה:

 אמרו לא לחטיפי טיסה, היעזרו ב"מאגר חטיפים" משלכם או בחטיפי בריאות, הם עדיפים על החטיפים עתירי הקלוריות שיציעו לכם במטוס.
 הקפידו על משמעת מים, גם אם מציעים מיני משקאות או מיצים, העדיפו מים או סודה.

ארוחות במהלך הנסיעה:
 כדאי מאוד להצטייד פעם אחת ביום במוצרי מזון מהסופרמרקט, או מחנות מקומית. כך ניתן לבחור במאכלים המייחדים את המקום ומצד שני לחסוך קלוריות וכסף.

 הקפידו על 3 ארוחות מסודרות , גם אם אין אפשרות לארוחות ביניים.

 הצטיידו בפתרונות לארוחות הביניים: בקרקרים דלי שומן/ פריכיות, סוכריות ומסטיקים ללא סוכר, חטיפי אנרגיה דלי קלוריות, פירות וכדומה.

 איכלו ארוחה בשרית או כל ארוחה חמה אחת ביום. ארוחה כזו גם מזינה וגם יכולה להשביע ובכך לחסוך נישנושים מיותרים.

 הימנעו משתיה מתוקה והעדיפו מים.

 גם באלכוהול יש קלוריות! הסתפקו בכוס יין אדום יבש או 1/2 ליטר בירה.

 צמצמו קלוריות – הימנעו ממזון מטוגן, רוטב שמנת או חמאה וכן מסלטי מיונז עתירי קלוריות. בכל מקרה יש לשאול ולברר ככל הניתן לגבי המנה לפני הזמנתה.

פעילות גופנית:
 רדו תחנה אחת קודם, כשאתם נוסעים ברכבת קלה, באוטובוס ואפילו במונית, רדו תחנה אחת לפני היעד וצעדו את שארית הדרך.


 


הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים