מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
מחקר: צרכנים מעדיפים אריזות שקופות
שרות מזון+
 
 

חברות המזון והמשקאות מחפשות תמיד את הדרך לעודד צרכנים להתחבר עם המותגים שלהן ולהבטיח להם מוצר בטוח,  אך במה מתעניין ציבור הצרכנים? על השאלה הזו מנסה לענות מחקר  שערכה סקרי השוק לת'רהד LEATHERHEAD ששאלה 190 איש מקבוצות גיל שונות כיצד הם מתייחסים לאריזות מוצרים, בעיקר מזון.
אחת מהתשובות המובהקות ביותר הראתה כי צרכנים מכל שכבות הגיל מייחסים חשיבות עצומה לאפשרות לראות את המוצר מבעד לאריזה דהיינו הם מעדיפים לרכוש מוצרים באריות שקופות. נתון נוסף שעלה הוא שצרכנים בגילאי 18-30 מעריכים מסרים פשוטים עם תמונות טובות.
המחקר בדק בנוסף גם את התייחסות הצרכנים לחומרים מהם האריזות עשויות ולדברי סינדי בירן, מנהלת חטיבת המחקר של לת'רהד, התברר כי כל קבוצות הגיל הצביעו על  קרטון ונייר כחומרי האריזה הידידותיים ביותר לסביבה כשאחריהם ישנה העדפה לזכוכית. קבוצת הגיל של בני 51 ומעלה, כך עולה מהמחקר מעריכה במיוחד נוחות ויכולת למילוי חוזר של  האריזות כמאפיינים חשובים.
בעקבות המחקר אמרה בירן כי מאפייני המפתח לעידוד הצרכנים לקנות הם נוחות השימוש והמשיכה הויזואלית ולכן על החברות  ללכת בעקבות מאפיינים אלה. היא סיפרה כי בבדיקת סוגי אריזה שונים של גבינה התברר, בין היתר, כי הצרכן מחפש אריזות בעלות אפשרות פתיחה וסגירה חוזרת. עוד התברר כי שיטות פתיחה כגון משיכת טבעת או שימוש במספריים נראות בלתי נוחות ורוב הצרכנים מתייחסים אליהם בשלילה.
בנושא הנוחות הצרכן מתייחס גם לעניין המחזור, אומרת בירן, והצרכן בד"כ רוצה לעשות את "הדבר הנכון" עם זאת, לדבריה הוא יעשה כך בהנחה שהרשות המקומית תספק לו מתקנים ראויים  למחזור. בקבוצת המיקוד של המחקר התגלו הבדלי גישה משמעותיים בהתייחסות לחומרי אריזה, לתוויות, לתמונות ולשימוש בטקסטים המודפסים על גבי המוצר.
יו"ר מועצת האריזה בבריטניה, קית ברנס, ציין בעקבות המחקר כי "החלטות רבות בנושאי אריזה קשורות לנושא העלויות. לעיתים ההחלטות הן כשלון של הסופרמרקטים שמסתכלים תמיד על האפשרות הזולה ביותר, אך לא בהכרח  הנכונה. לדבריו, כישלונות רבים  יכולים להימנע ע"י בדיקת רעיון האריזה עם פנל של צרכנים על מנת לקבל משוב. דבר זה הוא חיוני בהתחשב בנזק שעלול להיגרם למותג אם היצרן יקבל החלטה שגויה."

 


 

הרשם עכשיו לניוזלטרים של מזון+
קצר, ממצה, איכותי, חינם - אצלך במייל
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה

 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים