מבזק  חדשות
 

 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 

   3 רעיונות לארוחות בוקר מפנקות במיוחד

בין אם תבחרו להישאר במיטה, לאכול בריא או להרגיש מושחתים, ארוחת בוקר היא דרך מצוינת לפתוח כמו שצריך את היום. כך תעשו זאת נכון


ארוחת בוקר נחשבת לחשובה ביותר ביום. בעזרת ארוחת בוקר טובה ומפנקת אפשר לזרז את קצב חילוף החומרים ב-25%, לחדש את מאגרי הגלוקוז שהתרוקנו בגוף במהלך הלילה ואפילו לשרוף קלוריות. מעבר לכך, ארוחת בוקר משביעה מונעת רעב פתאומי בהמשך היום ומקטינה את הסיכוי לאכילה רגשית.
רוצים לפתוח את הבוקר שלכם בצורה טובה יותר? הנה 3 רעיונות לארוחות מתאימות:

1. ארוחת בוקר במיטה
הדרך הכי מפנקת לאכול ארוחת בוקר היא על מזרון במיטה. אם אתם רוצים להשקיע, תוכלו להכין את המרכיבים העיקריים של הארוחה כבר בלילה שלפני ורק לצאת לשניות ספורות על מנת להביא אותה לחדר. לחילופין, זוגות שחיים ביחד יכולים לעשות תורנויות ולהחליט שכל כמה ימים מישהו אחר אחראי על המשימה.
בארוחת בוקר מאוזנת שאותה תאכלו במיטה חשוב שיהיה שילוב בין פחמימות מורכבות, מנה אחת של חלבון, מנה אחת של שומן מן הצומח, 2 מנות של פירות או ירקות ומיץ טבעי. רוצים תפריט אופציונאלי? שימו כבר עכשיו באחת הפינות של המקרר פרוסת לחם מלא, 100 גרם גבינה צהובה, כף טחינה, עגבנייה ותפוח. בתיאבון.

2. ארוחת בוקר בריאה
ארוחת בוקר בריאה לא חייבת להיות שגרתית. אם תרצו להתפנק וגם לשבוע, תוכלו להכין לעצמכם חביתת ברוקולי עם ערך תזונתי גבוה. רשימת המצרכים לארוחה כזו תכלול בצל קטן קצוץ, כוס פרחי ברוקולי קטנים. 2 כפות מים, 2 ביצים ורבע כפית מלח עם קמצוץ פלפל שחור.
כל מה שצריך לעשות הוא לחמם מחבת קטנה בכף שמן זית ולטגן את הבצל עד להזהבה. בהמשך, מוסיפים את פרחי הברוקולי ו-2 כפות מים מכסים ומבשלים ל-8-9 דקות. לבסוף, טורפים את הביצים בקערה, מוסיפים מלח ופלפל, מבשלים לעוד 2 דקות ואז הופכים את החביתה ל-2 דקות אחרונות.

3. ארוחת בוקר שחיתות
אחת לכמה שבועות מותר לכם להיות מושחתים עם ארוחת בוקר שהיא לא בדיוק שיא הבריאות. על קצה המזלג אפשר להזכיר אופציות כגון מיני פנקייקס, חביתת פיצה, בלינצ'ס וארוחה על טהרת הגבינות וכמובן שתוכלו להוסיף לתפריט גם שייק מתוק עם סלסלת שוקולדים.
אם אתם רוצים ללכת על הגרסה הישראלית של ארוחת שחיתות, תוכלו להכין מוזלי, חביתה ים תיכונית ומאפה בלקני עם גבינת עיזים ותרד. מנגד, בגרסה האמריקאית יחכו לכם בייקון, נקניקיות ופנקייק עם פירות ומייפל. אחרי כל זה, אין סיכוי שתישארו רעבים.
בשורה התחתונה, רמת השחיתות שאליה תרצו להגיע בארוחת בוקר מפנקת תלויה רק בכם. הדבר החשוב בהקשר הזה הוא לשמור על רכיבים טריים ועל חומרי גלם איכותיים בלבד.
 
אילוסטרציה: pexels
 

הרשם חינם לקבלת עדכונים!
דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
תפקיד/מקצוע *

Go Back  Print  Send Page
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 


 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים