מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 

לא תאמינו איזה יתרונות יש באכילת פירות

פירות מלאים בסוכר ואנשים רבים טוענים שהם גורמים נזק לשיניים ויכולים לגרום לעלייה משמעותית ברמות הסוכר בגוף ולקלקל את אותה דיאטה עליה אתם שומרים, ועדיין ניתן לראות שרוב האנשים אוכלים פירות ואף ממליצים עליהם כבעלי יתרונות בריאותיים. במאמר זה נספק את הרשימה הארוכה של היתרונות באכילת פירות.

 

דיאטה ללא פירות?

יש אנשים שמחליטים להתחיל בדיאטה ונמנעים מאכילת פירות וזאת משום שיש בהם סוכרים והם משמינים. אלו אינם יודעים עד כמה חשובים הפירות בחיינו עד כדי כך שהדיאטנים ממליצים לא להוציא אותם מתפריט הדיאטה שמשמש אותנו להרזיה. פירות אמנם מכילים סוכר, אך לא מדובר באותו סוכר לבן כפי שאנחנו מכירים אותו מהסופרמרקט אלא סוכר פירות. בדיאטה הכמות האידיאלית היומיומית של פירות היא בין פרי אחד לשניים. אם אתם ספורטאים, הדיאטה שלכם צריכה להכיל גם בננות שמכילות אשלגן שעוזר בצורה משמעותית בכל הקשור אל התפקוד של השריר. יש פירות עליהם מומחים בתחום התזונה והספורט ממליצים יותר מפירות אחרים, כמו למשל פירות שמכילים נוגדי חמצון והגוונים שלהם לרוב הם כתום ואדום, כמו למשל תותים, פטל, תפוזים ופירות הדר נוספים.

 

פירות מסוגים שונים

  • הדרים- פירות הדר הם אותם פירות חמוצים מתוקים שגדלים בפרדסים ובעלי היתרון של ויטמין סי ברמה גבוהה. הפירות ממשפחת הדרים מונים את האשכולית, התפוז, הקלמנטינה, הפומלה, הלימון, האתרוג ועוד.

  • עציים- כאן הכוונה היא אל פירות שגדלים על העץ. פירות אלו כוללים את התפוח, האגס, התאנה, הדובדבנים, משמשים, אפרסקים, נקטרינות ועוד.

  • טרופיים- אננס, בננה, קיווי, פפאיה, פסיפלורה, גויאבות ועוד.

  • יער- תותים, ענבים, אוכמניות, פטל וחמוציות.

  • מלוניים- אבטיחים וכל סוגי המלונים.

 

פירות נוגדי חמצון ועוד

פירות רבים הם נוגדי חמצון טבעיים, כלומר הם מונעים מצב של התחמצנות התאים בגוף האדם ומונעים פעמים רבות כל מיני מחלות כרוניות, כמו למשל מצבים נשנים של דלקת בדרכי השתן. פירות בהם יש נוגדי חמצון תורמים רבות לחיזוק המערכת החיסונית בגוף, רמת אנרגיה גבוהה ומניעת תדירות גבוהה של חדירת וירוסים אל תוך גופינו. נוגדי החמצון המוכרים ביותר בפירות הם פירות שמכילים ויטמין סי שעוזר לחזק את המערכת החיסונית שלנו ולסלק כל מיני רעלים מהגוף, כמו למשל תותים ופירות הדר, פירות שמכילים בטא קרוטן, כמו למשל גזרים, עגבניות, אפרסקים, משמשים ומלונים. פירות שמכילים ויטמין A כמו למשל אפרסמונים, משמשים ומנגו, פירות שעשירים מאוד בחומצה פולית שחשובה מאוד לגופינו, כמו למשל תפוזים, אוכמניות ומלונים, פירות עם כמות גדולה של אשלגן, כמו למשל בננות, פירות הדר ומלונים וזוהי רק תחילתה של רשימה ארוכה שעיקרה היא התכונות המיוחדות של הפירות שיכולות לעזור לנו לשמור על בריאות טובה.

 

לסיכום, פירות מכילים כל מיני מרכיבים שתורמים רבות לבריאותנו ולכן למרות רמת הסוכר הגבוהה בהם, רוב האנשים עדיין ממשיכים לאכול אותם.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים