הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
קידום מכירות באמצעות שינוי באריזה
 שירות מזון+ 

שינוי קטן יחסית באריזה ובאופן ההגשה למדפים הפך להיות גורם משמעותי בקידום המכירות.
חברת Bud’s Best Cookies התלבטה זמן רב כיצד לשפר את מצג המוצרים שלה. החברה ממרכז אלבמה שבארצות הברית, החלה את שיווק העוגיות המוכרות שלה בשנת 1991.
לאט-לאט רכשה החברה מוניטין עם העוגייה בעלת 18 הטעמים השונים.
העוגיות שווקו בארגזי קרטון חומים  (של חברת "ג'ורג'יה פאסיפיק" הידועה) אולם לחץ המערכת הקמעונאית גדל, והיה צורך להביא את העוגיות למצב של אריזות קמעונאות יפות ונוחות לשינוע.
ראוי לציין כי בשטח זה של העוגיות ולנוכח המבחר הגדול רק 24% מהקניות מתוכננות מראש  ה-76 אחוז האחרים הינן קניות הנעשות תוך כדי תנועה אל מול המדפים בשווקים הקמעונאיים.
לצורך כך פנתה החברה לאותו יצרן קרטון גלי  הטילה עליו לתכנן ולעצב את האריזה החדשה.
המחשבה הייתה כיצד לטפל בדרישות הלקוח ב-point of sale.
התהליך היה ארוך, וכלל בתוכו הפעלה של מרכז החדשנות של ג'ורג'יה פאסיפיק שמתמחה בין השאר בתכנון ועיצוב אריזות מהסוג של Brand Ready Packaging.
כשאנו מדברים על תכנון האריזה מדובר על ההיקף הכולל, של הנדסה (עמידות ללחץ, לחות, מידות וכו', של עיצוב צורתי וגרפי, של טיפול באלמנט איכות הסביבה, אך לא פחות מכך מוקדש הזמן לטיפול ביכולות הייצור השינוע והאחסון. בעצם נוצרו כאן מגשי תצוגה שהם גם אריזות.
בשורה התחתונה - עיצוב האריזה החדשה הגדילה את נפח השוק של חברת "בד  בסט קוקיס" בלמעלה מ-14%.

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים