מבזק  חדשות
 

 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
איכות, ניסיון, עצמה ושירות

חברת דיפ שווק הינה חברה מובילה ביבוא ושווק מזון לשוק המוסדי והקמעונאי. בין לקוחות החברה: בתי אבות, בתי חולים, קיבוצים, חברות הסעדה, מסעדות, בתי קפה וחנויות מזון. פרופיל עסקי.

שרון פרנצי
 

דיפ שיווק הינה אחת החברות הסיטונאיות הגדולות והמובילות בתחום שיווק מזון לשוק המוסדי בישראל. החברה החלה את פעילותה כחברה שעיקר עיסוקה פנה לשוק הקמעונאי בישראל, ועם השנים התרחבה לשווקים נוספים. כיום פעילות החברה כוללת אלפי פריטים ואלפי לקוחות מרוצים מהשוק המוסדי והקמעונאי.
ניסיון עשיר

בשנת 1999, נרכשה פעילות החברה מקבוצת "נטו", על-ידי יובל צור (54) ואורן חכים (42), המשמש בתפקיד מנכ"ל החברה מזה מספר שנים.  לשניים, המפעילים את החברה משנת 1999, ניסיון רב שנים בענף המזון. "הייתי מנכ"ל של שתי חברות ציבוריות בתחום המזון", מספר יובל, "ואורן עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בסוג הזה של העסקים."
דיפ שיווק משווקת ומייבאת מוצרי מזון יבשים וקפואים למערך השוק המוסדי, הכולל בתוכו בתי אבות, בתי חולים, חברות הסעדה, בתי קפה, מסעדות וחנויות מזון.

מרכז לוגיסטי ענק

לחברה מרכז לוגיסטי - מודרני בגודל 4,000 מ"ר הממוקם עם משרדי החברה, באזור תעשיה "מצפה ספיר", ביישוב צור יגאל. לחברה האישורים והרישיונות הנדרשים בחוק ועל ידי משרד הבריאות - לאחסנה, הובלה ואריזה למוצרים יבשים וקפואים, מה שמאפשר לחברה להציע את שרותיה למוסדות ציבור כבתי חולים ובתי אבות וכן לחברות הסעדה מהגדולות בישראל. החברה מעסיקה עשרות עובדים בתפקידי שיווק, לוגיסטיקה, מנהלה והנהלה.

תחרות אגרסיבית

"הייתה שנה של עליות וירידות, שנבעו בעיקר מההאטה במשק ומהמלחמה שפקדה אותנו, אך למרות זאת, הצבנו לעצמנו יעד לשמר את ההישגים של השנה הקודמת."
עד כמה התחרות בתחום שלך גדולה?
התחרות בענף המזון אגרסיבית. חברות בתחום, שהיקף פעילותן קטן משמעותית מחברת דיפ, ללא תנאי אחסנה נאותים וללא רישיונות כחוק, מנסים לנגוס נתחי שוק. אנחנו משתדלים למצוא את העמק השווה בין מחירים סבירים שמכסים עלויות תפעול ואחסנה ברמה הגבוהה ביותר, לשירות איכותי, שנותן מענה ללקוחות, במגוון מוצרים רחב. היקף לקוחות רחב, תוך הכרת צרכי הלקוחות, אינטראקציה של אנשי המכירות עם הלקוחות – כל אלה יוצרים מערכת של יחסי גומלין ועבודה מול לקוחות קבועים לטווח ארוך."

עם הפנים לעתיד

מה אתה מאחל לעסק לשנה הקרובה?
"מצפים לצמוח באופן מבוקר, להגדיל פעילות ולא ללכת אחורה, לשמור על הקיים ותמיד לשפר."
איך היית רוצה לראות את העסק בעוד 5-10 שנים?
"היינו רוצים לראות עצמנו ממשיכים להיות חברה מובילה בין חברות השיווק הסיטונאיות."




 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 


 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים