מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
הפתרונות של גסטרוליין
גסטרוליין פופקורניה בע"מ נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המוסדי לייבוא, שיווק ומתן שירות למטבחים מוסדיים, כגון בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ואולמות אירועים. מה מייחד את החברה הוותיקה? מזון+ בשיחה מקצועית ואישית עם מנכ"ל החברה, רוני נימרי

שרון פרנצי
 

תרבות בתי הקפה והמסעדות כבר מזמן הפכה אצלנו, הישראלים, לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום. אם יש מיתון או לא, לנו זה לא ממש משנה. אנו לא נוותר על אתנחתא טובה מהשגרה השוחקת ונתפנק עם כוס קפה או ארוחה טובה כדי לסגור עסקה חשובה, בהפסקת הצהריים בעבודה או סתם כי מתחשק לנו בערב. כך אנו מוצאים עצמנו גודשים את בתי הקפה והמסעדות, המבצבצים להם כפטריות לאחר הגשם בכל סמטה ופינת רחוב, לאור הביקוש הגואה. אלה, מצידם, נדרשים לספק את דרישותיו הגבוהות של הלקוח הישראלי וכל זאת על-ידי מתן מענה איכותי ויעיל מאחורי הקלעים. כאן נכנסת לתמונה חברת "גסטרוליין", אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המוסדי לייבוא, שיווק ומתן שירות למטבחים מוסדיים כגון בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ואולמות אירועים. מנכ"ל החברה, רוני נימרי, בן 58, חרת על דגלו לספק ללקוחותיו פתרונות אופטימאליים בהתאמת צרכי הלקוח למוצרים הנכונים תוך מתן ייעוץ מקצועי וליווי צמוד משלב ההקמה דרך שלב הרכישה, מתן השירות למוצרים שנרכשו, ועד לקניה הבאה של הלקוח.

"בשנת 1986 הקמנו שותפי, רוני ברגר, ואני את חברת גסטרוליין. לאחר בדיקות מעמיקות ובחירה קפדנית של יצרנים באירופה ובארה"ב, הבנו את הצרכים של השוק המוסדי והתחלנו  לייבא את כל הציוד למטבח המוסדי ממיטב היצרנים. הקפדנו לייבא ציוד מספקים ותיקים בחו"ל, כאלו שיש להם ניסיון רב בתחום והוכחות בשטח לגבי איכות הציוד שלהם. כך למעשה הפכנו לאחת החברות המובילות היום בשוק. במקביל להתפתחותנו העסקית בתחום יבוא ושיווק, הקפדנו  לאורך כל השנים, ואנו מקפידים עד היום, על ניהול של מעבדת שירות בתוך כתלי החברה בניגוד למעבדת שירות חיצונית. הדבר מאפשר לנו ליצור קשר אישי עם הלקוח, להיות קשובים וגמישים לצרכיו ובעיותיו ולנסות לתת את המענה הטוב והמהיר ביותר."

איך אתה מסכם את השנה האחרונה?

"השנה האחרונה הייתה שנה מוצלחת, אך יחד עם זו מורכבת לא מעט. בתחילת השנה היה נראה כאילו ישנה פסימיות יחסית בשוק המסעדנות ובתי הקפה, אך מיד לאחר החודשיים הראשונים של השנה החלה פריחה יחסית. רשת בתי קפה "גרג" המשיכה השנה לפתוח סניפים מוצלחים במקומות שונים וגסטרוליין נבחרה לצייד את כל בתי הקפה של הרשת. כמו כן, כמו בשנים האחרונות, גם השנה הביקוש למכונות ברד איכותיות היה מהגבוהים. הברד כמו האייס קפה הפך בשנים האחרונות למוצר מדף ולא למוצר עונתי, כל בית קפה וכמעט כל מסעדה מתהדרת היום במכונת אייס קפה. השנה הייתה פורייה וחזקה גם בתחום הקירור, המקררים מתוצרת חברתBAMBAS  היו השנה בין המוצרים המובילים שנמכרו. מעבר לבתי קפה ומסעדות שציידנו בתחום הקירור, גסטרוליין ציידה את כל סניפי רשת "ליה שוקולד" במקררי תצוגה לשוקולדים ופטיפורים המיוצרים בעבודת יד, תוך תרומה לקהילה ושילוב אנשים בעלי צרכים מיוחדים בתהליך היצור והאריזה. ברשת המונה כ- 12 חנויות וכן 16 נקודות מכירה במעדניות וחנויות יין שונות, מוצגים השוקולדים בעשרות מקררים של חברת גסטרוליין, מקררים במגוון גדלים וצורות, המושכים את העין גם לאלו המקפידים לשמור על הדיאטה. הרשת מרחיבה את סניפיה  גם אל מעבר לים ופותחת סניף במונטריאול, קנדה, וגסטרוליין עתידה לשתף עימה פעולה גם שם. יחד עם זאת, נראה כי בעקבות המצב הפוליטי והביטחוני מול סוריה, כאילו ישנה עמידה במקום ושוק המסעדות ובתי הקפה ממתין למהלכים השונים של הפוליטיקאים, אך הודות לניסיון הרב שצברנו בתחום עם השנים ולהכרת ייחודיותו של שוק זה, אנו מאמינים שהמגמות החיוביות והאחרונות מראות אותות גם בתחום מסעדות ובתי הקפה והשוק חוזר להיות כפי שהיה במהלך השנה."


מה מייחד אתכם כחברה, לעומת אחרים?

"שוק הציוד למטבח המוסדי שאופיין בעבר הרחוק במספר מצומצם של יבואנים, גם הוא כמו שווקים רבים שינה את פניו. ניתן לומר כי כיום השוק רווי וקיימת אפשרות לכל מי שרוצה להיות לכאורה "יבואן", אך התורה אינה מסתיימת בפעולה של יבוא הציוד בלבד. במיוחד בענף זה, מעבר לסוג ואיכות הציוד שהיא סוגיה חשובה מאוד, חשוב מאוד לדעת עם איזו חברה בעל בית הקפה או המסעדה בוחר לחלוק את עתיד העסק שלו. אמנם קיימים לא מעט ספקים הן בתחום יבוא הציוד המוסדי והן בתחום "ציוד יד שנייה", אבל מעטות החברות המתמחות הן במציאת פתרונות שמתאימים ספציפית ללקוח העומד מולך, והן חברות אשר כוללות בתוכן את היכולת לתמוך ולתת שירות בזמן אופטימאלי כאשר קיימת תקלה והמסעדה תלויה במכשור. כאן אנחנו בטוחים שגסטרוליין יכולה לעמוד בגאווה, הודות לאיכות הציוד וליצרנים הוותיקים איתם היא עובדת, וכמובן הודות למחלקת שירות מקצועית. זו בעצם הייחודיות והערך המוסף של חברת גסטרוליין - היכולת לדעת להתאים ללקוח את הציוד הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורו (ולעיתים אף לייצר עבורו את המבוקש) והליווי הצמוד משלב המכירה דרך מתן השירות לציוד שנרכש וחוזר חלילה ברכישת ציוד חדש של אותו לקוח לעסק נוסף – כל אלו גורמים ללקוח לקבל תחושה של אינטימיות לצד מקצועיות."


מהו קהל היעד שלכם?

"הלקוחות המרכזיים שלנו יושבים למעשה על קשת רחבה של סוגי עסקים. מסעדות ובתי קפה, חברות קייטרינג ובתי מלון הם הלקוחות המרכזיים, וזאת לצד בתי הארחה, מזנונים, חנויות ובתי אוכל שהם גם כן לקוחות חשובים ומכובדים מאוד בחברתנו."

עד כמה אתם גמישים ביחס לדרישות השוק?

"כחברה מובילה, מחובתנו לתת ללקוח את תחושת האינטימיות ולהיות גמישים עד כמה שניתן לדרישותיו ולדברים החשובים עבורו, וככזה לדרישות של השוק כולו. אמנם  לכאורה המוצר אותו אנו מייבאים הוא מוצר קטלוגי, אך עדיין, מאחר והחברות איתן אנו עובדים הינן חברות יצרניות שההיכרות והעבודה עם חברת גסטרוליין היא רבת שנים, אנו תמיד משתדלים להתגמש לבקשת הלקוח לגבי מוצר מסוים מבחינת זמני אספקה וכו', ולכן הגמישות שלנו היא למעשה חלק מהערך המוסף שלנו בשוק המטבחים המוסדיים."

מהם הקווים העיקריים המנחים אותך בעסק?

"עסק שהשיווק בלבד הוא הקו המנחה שלו לא יוכל להתקיים לאורך זמן. חברת גסטרוליין קיימת משנת 1986 בזכות השילוב של מספר קווים מנחים לצד חוסר התפשרות בדרישות ובקווים המנחים העיקריים. אלו הם בראש ובראשונה איכות המוצר ואמינותו, כאשר לצידם עומדים קווים מנחים משלימים כגון איכות השירות והמקצועיות שלנו כחברה בכלל, וכן הקשבה ומקצועיות של עובדינו."


עד כמה המצב הכלכלי הנוכחי משפיע על החברה שלך?

"מצב של חוסר ודאות משפיע תמיד על כל השחקנים אשר משחקים באותו מגרש, היות ובמצב כזה קשה לנבא, ובייחוד קשה לצפות את עתידו של השוק, ובפרט המשק הישראלי, המושפע מכל גל ותנודות כלכליות ופוליטיות בעולם. הדבר שנכון לעשות הוא להתנהל בחכמה, עד כמה שניתן, מבחינה כלכלית, הן בתהליך של רכש הציוד והן במכירתו, להשתדל להיות בשליטה מלאה, להיות ער לתנודות ולמגמות השונות ולנסות, לשלב ולהתאים את כלכליות העסק שלך למצב הקיים. כמובן שתהליך זה אולי פשוט בהגדרה אך קשה ומורכב מאוד "כהלכה למעשה" ומחייב אותנו כבעלי עסק להיות כל הזמן 'על המשמר'."

האם אתה צופה מיתון? האם אתה נערך לכך?

"ההיערכות של עסק כמו גסטרוליין אינה רק פועל יוצא של מיתון מסתמן, אלא חייבת להיות היערכות מערכתית ודינמית לאורך כל השנה. כמובן שהמיתון, שמאיים לדעתי על כל השווקים בארץ, נותן אותותיו, ובעלי עסקים, במיוחד בתחום המסעדנות, עלולים לחשוב פעם שלישית על כדאיות פתיחת המסעדה שחשבו לפתוח לקראת השנה הבאה. אולם יחד עם זאת, וכאן בא לידי ביטוי חוסר ודאות, אנו רואים שתרבות הבילוי בארץ היא חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית, וניתן לראות גם בתקופת כאלו שלכאורה קשות יותר, את הדרישה של הציבור לצאת לבלות ו'לשטוף את הראש מהצרות' ולכן ניתן לראות מסעדות ובתי קפה מלאים ברובם. אין ספק שזרועותיו של המיתון, אם וכאשר יבקר בארצנו, לא יפסחו על אותם עסקים וישפיעו כמובן על חברות כמונו, כמו גם על השוק כולו."

מה אתה מאחל לעצמך/לעסק לשנה הקרובה?

"לפני כל דבר אני מייחל ומבקש לכולנו בריאות, כי הרי בריאות חשובה יותר מכל, הן ברמה האישית לכל אחד ואחד והן ברמה הכלכלית של עסקים. הייתי שמח שהשנה הקרובה תמשיך בצמיחה כמו השנה הנוכחית ואם אפשר אף יותר. צמיחה כלכלית תביא לצמיחה אישית של העסק ושל כל אחד מאיתנו - ההנהלה והעובדים. אני מאחל  לגסטרוליין, כחברה, שתוכל להמשיך ולהקפיד לספק ללקוחותיה יחס אכפתי ואישי, הקשבה ופתרונות יעילים ומקצועיים לעסק שלהם. שהרי הצלחתנו כחברה תלויה בהצלחתם של לקוחותינו, וביחד כולנו נשתדל לבנות חברה (ומדינה) רגועה, טובה ומצליחה יותר."

איך היית רוצה לראות את העסק בעוד 5-10 שנים?

"בעוד 5-10 שנים נרצה לראות עצמנו כעסק שפורץ דרך בתחום וממשיך להשקיע בהון האנושי של מחלקת השירות ולמנף את כל החברה לצוות עבודה מיומן, הנענה לאתגרים שענף המסעדות והאירוח מציב."

 

 
מגוון ציוד למטבח המקצועי

גסטרוליין פופקורניה בע"מ, ממובילות תחום הציוד למטבח ולבר למעלה מ- 26 שנה. החברה מספקת למעשה את כל מה שנחוץ במטבח המקצועי: כל הציוד החשמלי והגז הדרוש להקמת עסק בתחום המזון והמשקאות, וכן ציוד למטבח  מטובי היצרנים בארה"ב ובאירופה, המתמחים בייצור ציוד למטבח, מוצרים שנמצאו מתאימים לתפעול הישראלי ומותאמים לרשת החשמל והגז בארץ. 
בין היתר החברה משווקת מכונות קרח, מכונות לייצור גלידה/יוגורט, מכונות ברד, מכונות שתיה, מכונות אספרסו, מדיחי כלים, תנורי בישול, תנורי אפיה, תנורים לפיצות, מקררי עוגות, מקררי תצוגה, מקררי בר, מיקרוגלים, ציוד להכנת טורטיות, מכונות פופקורן, מכונות להכנת נקניקיות, מעבדי מזון, קוצצי ירקות, סלמנדרות, טוסטרים, טוסטר מסוע ועוד.

 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים