מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
על הסכין
לובלינסקי, חברה משפחתית ותיקה לסכינים, התחילה כעסק קטן והתפתחה ברבות השנים לתחומים שונים לבעלי מקצוע ולצרכן הביתי, ובכך הפכה ליבואנית ומפיצה הגדולה ביותר בישראל מסוגה. לחברה אלפי מוצרים שונים אשר מעניקים פתרון מלא למטבח הפרטי והמקצועי. פרופיל.

שרון פרנצי
 
 


גם אם אינכם בקיאים ברזי עולם הסכינאות וההשחזות, השם לובלינסקי ודאי מצלצל לכם מוכר. אחרי הכל, מדובר בחברה החלוצה בתחומה בארץ, עם מוניטין מפואר וקהל לקוחות שהולך ומתרחב זה עשרות שנים. שני התחומים העיקריים אותם חרתה לובלינסקי על דגלה הם כלי חיתוך בתחום המטבח, כלי דיקור ומניקור מקצועיים, וכן, גם לצורך רכישת או השחזת כלי שחיטה ומילה תוכלו לפנות אליהם. מה הקשר בין מטבח לכלי מניקור-פדיקור וכלי שחיטה ומילה אתם שואלים? ובכן, "הם אמנם שונים בתכלית, אך הדומה הוא שכולם חותכים וזקוקים להשחזות", אומר יובל לובלינסקי (29), סמנכ"ל מכירות בחברה.   

 היסטוריה משפחתית

לובלינסקי נוסדה הודות לבית מלאכה קטן להשחזה עדינה אי-שם בשנת 1938, שנתן שירותי השחזה בעיקר לכלי שחיטה ומילה וכך הגיעו אל דלתותיו עם הזמן כלים רבים שזקוקים להשחזה, ביניהם סכינים, מספריים, צבתיות, כלי מילה וכלי שחיטה, שהם סכינים שמקובלות ביהדות לפי ההלכה. "מנחם לובלינסקי, אבא של סבא שלי, ייסד את העסק ואנחנו המשכנו את דרכו", מספר יובל, "התחלנו למכור ולייבא וכך העסק גדל והתרחב עם השנים. כיום אני עובד עם אבא שלי, שרגא לובלינסקי שהוא המנכ"ל, וסבי דב לובלינסקי עדיין בעל מניות, אך לא מאד פעיל בשל גילו המבוגר". החברה, שמונה היום כ-25 עובדים, מציעה את שירותיה לכל מי שצורך סכינים: החל ממפעלי בשר, מסעדות ובתי מלון ועד לחנויות אוכל מתמחות וצרכנים פרטיים.

סכיני הריאליטי

בשנים האחרונות יצא לנו להיחשף ביתר שאת לעולם הבישול שמטבע הדברים היה קיים מאז ומתמיד, אך תפס תאוצה מעניינת הודות לתוכניות הריאליטי הרבות בתחום, שגודשות את מסך הטלויזיה שלנו בליווים של שפים כוכבים. תאמינו או לא, אלה משפיעים באופן כמעט ישיר על כתלי המטבח הפרטי שלנו: "השנה האחרונה היתה שנה מעניינת", מעיד יובל, "כל האפקט של תוכניות הבישול נותן "בוסט" חיובי כי אנשים מוכנים להשקיע הרבה יותר בסכינים הביתיות שלהם. כל אחד מחפש להיות מיני שף בבית. לכל השפים המקצועיים במסעדות לא אכפת לקחת סכינים לא איכותיות שיחליפו אותם, ומנגד, בבית מוכנים להשקיע. השוק הזה בהתרוממות מטורפת ואחת הסיבות היא תוכניות הבישול. אני פעיל בעסק כבר שלוש שנים, ומאז שנכנסתי נחשפתי עוד יותר לעולם המטבח והסכינאות והתחלתי בעצמי לבשל בבית".

שדרוגים עכשוויים

לובלינסקי מפעילה שתי חנויות עיקריות בתל אביב, בהן חנות הדגל, שנמצאת ברחוב קרליבך 14, וחנות נוספת ברחוב קיבוץ גלויות. "אנחנו מאד מגדילים מכירות באינטרנט עכשיו", הוא מוסיף, "האתר שלנו פעיל ועבר שיפוץ לאחרונה וכתובתו www.lublinsky.co.il. עשינו אותו ידידותי למשתמש מתוך ניסיון לתת גם באתר את הערך המוסף שאנו נותנים בחנות. בנוסף אנחנו מתפעלים שני עמודי פייסבוק – אחד עבור לובלינסקי כרשת קמעונאית וגם עמוד ל"גלובל", מותג סכינים יפני מוביל שאותו אנו מתפעלים כיבואנים". גם בגזרת המדיה הטלויזיונית אפשר לראות ממוצריה של החברה: "מפיקי התוכנית 'היהודים באים' ביקשו להשתמש בסכינים שלנו לצורך צילומי הפתיח שלהם, שם רואים סוגים שונים של כלי מילה".

עד כמה התחרות בתחום שלך גדולה?
"התחרת גדולה מאד. היום בעצם כל מי שרוצה יכול לייבא סכינים. זה נהיה מאד קל, פעם היה צריך רישיון וקשרים, היום כמות היצרנים היא מטורפת. שאנחנו נוסעים לתערוכות בחו"ל אנחנו נחשפים למגוון האדיר. כל אחד רוצה ויכול למכור ולשווק סכינים טובות, ואנחנו מנסים לבדל את עצמנו בכל מיני דרכים. שתי הדרכים שיכולות לייחד לאורך זמן זה שירות ומקצועיות. מי שמגיע אלינו לחנות רואה מגוון אדיר של סכינים והמוכרים הם סופר מקצועיים ויתאימו את הסכין ללקוח בצורה מדויקת. המקצועיות וההסברים שניתנים הם ברמה הגבוהה ביותר. כל סכין צריך השחזה אחת לתקופה מסוימת ואנחנו אומרים את זה. לעיתים לקוח יכול לקחת סכין זול יותר, אך להביא להשחזתו עם הזמן. אנחנו נותנים אחריות מלאה וזה כולל החלפות והחזרות. יכולים להחזיר כל סכין למצב החדש שלו".

מה אתה מאחל לעצמך/לעסק לשנה הקרובה?
"שנמשיך לספק את השירות והמוצרים הכי טובים שאפשר לספק ללקוח. שואפים לתת דגש על שירותי ההשחזה שלנו וכמובן לגדול ולהתרחב. בנוסף, אנחנו דואגים לחשוף את  המותגים הנוספים שלנו מעבר ל'גלובל' – מותג גרמני 'F.dick' ,מותג הבית Berox ומותג Shun היפני".

איך היית רוצה לראות את העסק בעוד 5-10 שנים?
"מנסים להחזיר לתודעה את האיכויות שאנחנו יודעים להביא מבלי לפמפם לצרכן בפרסום בלתי פוסק".

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים