רשתות השיווק:  רבעון שני גרוע בהיקפי המכירות
5/08/2015 
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 
 
 
מלחמת המחירים בענף המזון ביחד עם המעבר של הלקוחות לקניה זהירה ומושכלת,
כל אלה תרמו לירידה חדה בהיקפי הפדיון ברשתות השיווק ברבעון השני של השנה.
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בחודשים אפריל-יוני 2015 נרשמה ירידה של 3.6% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק. זאת לאחר ירידה של 0.5% בשלושת החודשים ינואר-מרס 2015 .
במקביל לכך, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדווחת על ירידה של 5.7% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון. זאת לאחר ירידה של 1.1% בחודשים ינואר-מרס 2015 .




השינויים בפדיון של רשתות השיווק באחוזים
 
פדיון רשתות השיווק נתונים מקוריים(2) מנוכה עונתיות(2) מגמה בחישוב שנתי
2014 ינואר-מאי
  2015
ינואר-יוני 2015 ינואר-מרס
2015
אפריל-יוני
 2015
סה"כ (לא כולל דלק) 2.0 4.4 2.5 0.5- 3.6-
    מזה:          
    מזון 1.0 3.2 1.1 1.1- 5.7-
    טקסטיל והלבשה 5.3 9.9      
    מוצרים בני-קיימה(3) 3.4 5.1      
    שונות (4) 2.8 5.6      
דלק 0.4 6.6      
 
 
 

 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים