הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

   
Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
שופרסל: תוצאות משופרות לרבעון השלישי של השנה
4/11/15
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 

 
 


רשת שופרסל פרסמה לאחרונה תוצאות טובות לרבעון השלישי של השנה
מהנתונים עולה שהכנסות החברה הסתכמו ב-3 מיליארד ש"ח, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם ב-739 מיליון ש"ח ומהווה 24.7% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 21.0% בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-82 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 2.7% ממחזור המכירות.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-47 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 24 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
ה-EBITDA  לרבעון מסתכמת ב-141 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 41 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

תוצאות תשעה חודשים ראשונים לשנת 2015 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
הכנסות החברה הסתכמו ב-8.6 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-8.8 בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם ב- 2,043 מיליון ש"ח ומהווה 23.8% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 22.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-182 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 91 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 2.1% ממחזור המכירות.
הרווח הנקי בתקופה הסתכם ב-76 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 149 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
ה-EBITDA  לתקופה מסתכמת ב-378 מיליון ש"ח בהשוואה ל-243 מיליון ש"ח.

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו עם פרסום התוצאות העסקיות כי תוצאות הרבעון משקפות את המשכה של מגמת השיפור בביצועי החברה וחזרה לשיעורי רווחיות נאותים. מגמה זו הנה תוצאה של יישום אסטרטגיית החברה לצמיחה, פיתוח עסקי וחדשנות וזאת לצד התייעלות תפעולית ונדל"נית וצמצום בהוצאות.
במהלך הרבעון האחרון, המשיכה החברה בקידום מוצרי המותג הפרטי מתוך מטרה להציע ללקוח אלטרנטיבה מוזלת ואיכותית למוצרים הממותגים.  החברה ביצעה מספר השקות משמעותיות בקטגוריות שונות ובראשן השקת מוצרי הבשר הטרי האיכותי מסוג ANGUS, אשר הובא ישירות לישראל מארגנטינה וזכה לתשואות יוצאות דופן מלקוחות הרשת.
לצד זאת, פעלה החברה במהלך הרבעון לשיפור תנאי הסחר מול הספקים, ולהשתתפותם של הספקים והיבואנים הגדולים בהפחתת יוקר מוצרי המזון.
שופרסל ממשיכה לפעול לקידום צמיחה באמצעות חיזוק סניפים קיימים, פיתוח מנועי הצמיחה של הרשת, שיפור השירות וחווית הקנייה, הרחבה של תחום האונליין והדיגיטל ופיתוח פעילויות עסקיות חדשות מתוך מטרה לתת מענה לצרכי השוק המשתנים והמתחדשים ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרים ומשירותים חדשים ומגוונים.

 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים