מבזק  חדשות
 
הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
הטרנד העולמי של הפחתת הסוכר במשקאות מגיע לישראל
14/09/16
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 

 
 

החל מ-2010 התגבר הטרנד העולמי בנושא הפחתת השימוש בסוכר. ארגון הבריאות העולמי יוצא בקמפיין הסברה שמטרתו הפחתת צריכת הסוכר.
בארה"ב, עיקר הפעילות בנושא הפחתת הסוכר הינה מול שוק המשקאות וצריכת המשקאות התוססים בארה"ב בליטרים נמצאת במגמת ירידה.
בישראל המצב דומה, הצרכן הישראלי מסיט את כובד הצריכה לקטגוריות הנתפסות כבריאותיות יותר.
לפי נילסן כמותי בליטר יולי 2016 MAT: קטגוריית המים המינרלים גדלה ב-5% ואילו הקטגוריות המוגזות ירדו בשיעור של 1%-4%, משקאות הסודה עלו בשיעור של 6% וסך קטגוריית המשקאות מראה גידול של 2%.
גם בעולם בכלל ובארה"ב בפרט קטגורית מים מוגזים בטעמים מציגה צמיחה אל מול קטגורית המוגזים שכאמור נמצאת במגמת ירידה מזה מספר שנים.

שוק המשקאות המוגזים בישראל

ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן יולי 2016 MAT) הוא מעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד  ₪. שוופס מהווה קרוב ל9.5 אחוז נתח שוק כמותי מכלל שוק המשקאות המוגזים השחורים והצבעוניים (כולל קולה), והוא המותג הצומח ביותר בקטגוריה וגדל בשנה האחרונה ב13% לצד ירידה של פאנטה ב3%, גידול של ספרייט ב1% וסטגנציה בקוקה קולה.

אסטרטגיה

טרנד הבריאות, העלייה במודעות לתזונה נבונה, ושמירה על משקל תקין מביאה את הצרכנים לחפש מוצרים אשר מצד אחד בריאים יותר ומצד שני לא מחייבים התפשרות על איכות וטעם.
ביפאורה נערכו זה מכבר למימוש האסטרטגיה, כאשר המותג שוופס הוא השלישי בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 6.3 אחוז ומציג גידול של 9.2% אחוזים רק בשנה האחרונה.
במונחים כמותיים שוופס הינו המותג החמישי בגודלו בשוק המשקאות עם נתח שוק כמותי של 6.7% וצמח בשנה האחרונה ב4.3%, ווכאמור הינו המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים. (מקור: נילסן יולי 2016 MAT)Schweppes הוא המותג שהוביל את החדשנות הגדולה ביותר בשוק המוגזים- מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי ועד לפיתוח מוצרים מופחתי סוכר בצורה הדרגתית ומתמשכת במוצרים הקיימים במטרה להרגיל את הצרכנים לצרוך פחות סוכר, ולכן הוא גם המותג הנכון להשיק את הבשורה.

השקה של קטגוריה חדשה בשוק המשקאות המוגזים

ההשקה הנוכחית היא של 'Schweppes ICE' , כאשר ביפאורה מעריכים שמדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של קטגוריה חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם.
שיא הפעילות היא השקת משקה צלול מוגז במתיקות מעודנת המפחיתה למעלה מחצי מכמות הסוכר. ללא שימוש כלל בממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים. רק 12 קלוריות ל-100 מ"ל"
Schweppes ICE הוא משקה מוגז מרענן בטעמים חדשים ובמתיקות מעודנת המבטיחה למעלה מ 50% פחות סוכר ממשקאות מוגזים מתוקים אחרים הקיימים היום בשוק. רק 12 קלוריות ל-100 מ"ל משקה, חומרי טעם וריח טבעיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים

הרשם חינם לקבלת עדכונים!
דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
תפקיד/מקצוע *
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים