הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

   
Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
זוגלובק: טיפים בריאים ומתכונים ליום העצמאות
שרות מזון+ 
 

יום העצמאות וגם כל פיקניק אחר שבהם ארוחת צהריים היא על האש,  הם ממש לא סיבה להשמין. אם מתכננים את היום הזה מראש ואוכלים לפני ואחרי הארוחה העיקרית, ארוחות קלות ולא משמינות אפשר להנות מיום נפלא מחוץ לבית, ארוחה מצוינת בצהריים וכל זה בלי  לפגוע בדיאטה .
דיאטנית קבוצת זוגלובק ליאורה חוברה מציגה תפריט יומי ליום העצמאות:
ארוחת בוקר
• ¾ כוס דגני בוקר + ¾ כוס חלב או גביע יוגורט
ארוחת ביניים
• פרי
• ירקות 
ארוחת צהריים – על האש
• מנה בשרית  - על האש – למשל 1 -2  המבורגר זהב  או  4- 3 קבב זהב או
4 קציצות מזרחיות זוגלובק או  4 – 6 נקניקיות עסיסיות מן הצומח (לצמחונים)
• תוספת פחמימה –לחמניה או  2 תפו"א בינוניים או   5 – 6 כפות של כל פחמימה מבושלת כמו אורז , אטריות, קטניות, קוסקוס, תירס, אפונה וכו'.
• ירקות טריים ומבושלים בכל צורה, הרבה סלטים, ירקות מוקפצים או מבושלים (להקפיד לבשל עם כמות שמן מעטה ככל שניתן)
קינוח – כוס גלידה פרווה או ארטיק קרח או כוס סלט פירות או 5 – 6 סוכריות מרשמלו על האש
ארוחת ערב
• 2 פרוסות לחם מלא  מרוחות בגבינה 5% או חומוס או 4 פרוסות פסטרמה זוגלובק
• ביצה או ½ קופסא טונה
• יוגורט או מעדן חלב דיאט
• סלט ירקות
במשך היום אפשר להוסיף -
• שתיה :כוס חלב ובנוסף 10 כוסות שתיה ללא סוכר (תה, קפה, מים, דיאט).
• 3 פירות ביום. מנת פרי = פרי בינוני/ כוס קוביות מלון או אבטיח או תות / 10 דובדבנים/ חצי אשכולית או מנגו/ בננה קטנה/ 2 שזיף או משמש או שסק או פרי יבש או קלמנטינה או קיווי/  15 ענבים
• לשלב בתפריט פעמיים ביום - כף שמן או מיונז / 2 כפות טחינה או מיונז קל/ 10 זיתים או שקדים/ רבע אבוקדו – לשלב בתפריט.

טיפים בריאים ליום העצמאות – ליאורה חוברה דיאטנית קלינית M.Sc.  ויועצת תזונה לזוגלובק:
• כדאי לבחור מנגל שלו רשת בעלת ציפוי איכותי שהבשר לא נדבק אליה. בדרך זו  השומן מטפטף ולא נדבק לרשת. בריא וגם נקי יותר.
• רצוי שהרשת תהיה עבה ככל האפשר. רשת עבה אוצרת יותר חום ומאפשרת צליה מהירה ובריאה יותר.
•  מומלץ להעדיף מנגל  המופעל על גז או חשמל. 
• חשוב שהבשר יהיה מופשר לחלוטין לפני הצליה. לא לשים בשר קפוא על המנגל.
• כדאי להשרות את הבשר כמה שעות לפני הצליה במשרה (מרינדה) וגם למרוח ממנה בעזרת מברשת תוך כדי הכנת הבשר על המנגל.
•  אין צורך להוסיף שמן למשרה. הוא מכיל קלוריות, גורם לאש להתלקח ואינו דרוש כלל. כדאי להרכיב את המשרה מרטבים כמו סויה או טריאקי או צ'ילי מתוק, תבלינים, שום, בצל ועשבי תיבול.
•  אל תשכחו כי בשר בקר שאוכלים "על האש" הוא מקור מצוין לאבץ, ברזל וויטמין B – 12 – החשובים לכולם ובמיוחד לילדים, נשים הרות ומניקות ולמי שסובל מאנמיה.
• מומלץ להעדיף מוצרי בקר "על האש" שעשויים מ- 100% רכיבים טבעיים.
• 50% מהשומן בבשר בקר הוא שומן בלתי חד רווי כמו השומן המצוי בשמן זית. לשומן חד בלתי רווי, השפעה חיובית על הפחתת הסיכון למחלות לב.
• אין צורך להוסיף מלח לבשר, המלח כבר נמצא בפנים.

 


הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים