מבזק  חדשות
 

Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
חיבור בין האריזה והמוצר בהיבט התפיסתי של הלקוח
 
15/12/15
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 

 
 


פרופסור דרו בויד, בעל ניסיון של שלושים שנה בעיצוב מוצרים, מציע רעיונות לקידום האריזות. בספרו בנושא (בהוצאת סיימון אנד שוסטר) הוא מתאר מספר עקרונות בעיצוב אריזות מטיפוס CPG)   consumer packaged goods) -אריזות קמעוניות, או אריזות צרכן. אנו ניגע ברעיון "החיבור", כפי שהודגם על ידו והמקשר בין האריזה ולבין מקור המוצר.
המטרה לקדם את המכירה וההתעניינות במוצר בעצם ההתרכזות במה שהלקוח מכיר מחד, ובין היכולת לחקות המצב הטבעי (במקרה שלנו) מאידך. הנה אריזה של יחידות מיץ תפוזים טבעי המאוגדות צורתית, ובאמצעות רשת לתפוז ובכך מעבירות מסר כפול של "תפוז המורכב ממיץ", או מיץ תפוזים שוהא טעים ברמה המזכירה לנו תפוז שנסחט.
זו רק דוגמא שעוצבה על ידי  Preston Grubbs. לרעיונות הנקשרים לתהליך זה של "חיבור FUSION" - הכול כיד הדמיון הטובה.

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים