מבזק  חדשות
 

 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
הבעייתיות של הוכחת סגירה במוצרי מזון
21/09/16
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 

 
 

מחקר שנערך באנגליה גילה שכמעט 50% מהלקוחות של מוצרי מזון, ובעיקר ירקות ומוצרי מאפה, אינם מרוצים מהשיטות הקיימות לסגירת האריזות. הסגירה של האריזות הקמעוניות הוא תהליך הכפוף לחוקי הבריאות של המדינות השונות, והסיבה לכך ברורה והחלה עוד לפני שנים רבות - לכל מי שזוכר - בעת הניסיונות לפגוע במוצרי "גרבר" ברשתות השיווק; מאז אפשר לראות כי כל האריזות הקמעוניות, החל מגבינות, סלטים, מוצרי בשר ועוד, סגורות ואטומות לפי כללים נוקשים אשר גם מאפשרים לקונה לדעת אם היה ניסיון לפתוח את האריזה.
אבל מסתבר כי באריזות למוצרים חקלאיים, למוצרי מאפה, ולמוצרים שבהם ללקוח יש "מילה" בקשר לקביעת איכות המוצר, אין שביעות רצון הלקוחות כה גדולה.
עדיין חלק מהלקוחות רוצה למשמש את העגבנייה, או להריח את תות השדה, ללא חסמים פלסטיים.
המעניין בגישה זאת הוא כי החנויות והרשתות רוצות,לכאורה, למצוא חן  בעיני הקונים, כגוף ששומר על ריחוק מתאים של הלקוח ממגע עם המזון, ויוצא שכרו בהפסדו.
תלונות נוספות הגיעו על הקושי להסיר את המדבקות, או בכלל לפתוח את האריזות, ומאידך תלונות של הקונים, כי אריזה שניסו לפתחה, הופכת להיות "מחוץ לתחום" לקונה פוטנציאלי.
אין כרגע לדעתנו פתרון שיירצה את כולם ונראה שלפחות תהיה איזו שהיא השלמה (בשקט) של שני הצדדים.
 

הרשם חינם לקבלת עדכונים!
דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
תפקיד/מקצוע *
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 


 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים