מבזק  חדשות
 

 
Wine Israel


מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 

   מהם המצרכים שחובה בכל מטבח בריא?


מאכלים בעלי ערך תזונתי גבוה תורמים לתחושת השובע ויכולים להשפיע לטובה על הבריאות. איזה מהם כדאי להכניס למטבח, מה עושים איתם ומאיפה מתחילים? הנה כל התשובות


בחירה נכונה של מצרכים יכולה להפוך את התפריט הקולינרי הביתי לבריא, מזין ומשביע יותר. כיום יש מודעות גבוהה לנושא של תזונה נכונה ואין פלא שהרבה מטבחים מעוצבים מלכתחילה על מנת להפוך אותם לנגישים יותר. עם זאת, חשוב להכיר את מצרכי החובה ולהבין מה עושים איתם. רק כך ניתן להפיק ערך תזונתי גבוה מהמצרכים המומלצים וליהנות ממה שיש להם להציע.
הצטיידות במצרכים למטבח מתחילה בתבלינים. אלו הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול בכל מתכון ויש להם השפעה עצומה על הטעמים שנרגיש בפה. הכי חשוב למלא את הארון בתבלינים עם טעמים וארומה מועדפים, אך במקביל גם להפחית את השימוש באבקות מרק, בתערובות מיובשות ובמזון מעובד. החדשות הטובות הן שלכל תבלין יש יתרונות בריאותיים והשאלה היחידה שנותרת פתוחה היא איזה טעם אתם אוהבים.

קטניות, דגנים מלאים וכמובן שמן זית
אף מטבח בריא לא יכול להיות שלם בלי קטניות כמו פול, גרגירי חומוס, שעועית יבשה או עדשים. הקטניות מכילות כמויות גבוהות של חלבון והן עשירות בסיבים תזונתיים, מה גם שיש בהן נוכחות משמעותית של ויטמינים ומינרלים. את הקטניות ניתן להשרות מראש ולהקפיא מנות מדודות ומוכנות לאכילה ובעזרתן ניתן להכין ממרחים, תבשילים ומרקים עם טעם ביתי.
עוד משהו שצריך להיות בכל מטבח שמכבד את עצמו הם מוצרים מדגנים מלאים. מגוון המוצרים מדגנים מלאים רחב מכפי שנהוג לחשוב, בין היתר בגלל האופן שבו הם מעניקים תחושת שובע. בין היתר, מומלץ לגוון את הדגנים המלאים עבור בני המשפחה ואפשר להתחיל עם מוצרים בסיסיים ובהם כוסמת, אורז מלא ובורגול.
בישראל אוהבים מאוד שמן זית ויודעים להעריך אותו כאשר הוא איכותי. בהקשר הזה, מומלץ לרכוש לפחות גם שמן זית וגם שמן קנולה ולהשתמש בכל אחד מהם ברגע הנכון. שמן זית לדוגמא יכול לשמש לתיבול, בעוד שמן זית קנולה מיועד בעיקר לטיגון.

כל מה שאפשר לעשות עם קמח מלא
קמח מלא הוא מרכיב מרכזי ובסיסי במטבח בריא. אם קונים קמח מלא אפשר גם להתנסות באפייה ביתית ולהפוך כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת, בתהליך יחסית קצר של ניסוי וטעייה. התנאי היחיד הוא לבצע קניות חכמות ולרכוש שיבולת שועל, קמח כוסמין, קמח מחיטה מלאה או משיפון ואולי גם לשלב כל אחד מהם בפשטידות ועוגות שכבר למדתם איך להכין.
לבסוף, את המטבח תסיימו לצייד עם ירקות ופירות. הקפידו לאכול כמה שיותר פירות וירקות בצבעים שונים מדי יום ושימו אותם במקום מפתה ונגיש במטבח. תנו לילדים דוגמא אישית ותשיגו יתרונות בריאותיים לטווח הקצר והארוך.

הרשם חינם לקבלת עדכונים!
דואר אלקטרוני *
שם פרטי *
שם משפחה
תפקיד/מקצוע *

Go Back  Print  Send Page
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 


 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 

ספר דיגיטלי, מגזין דיגיטלי,
קטלוג דיגיטלי, חוברת דיגיטלית

דיגיטלר
המרת חוברות לתצורה דיגיטלית
http://www.digitaler.co.il
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים