בעקבות המרוץ הבלתי פוסק אחר מוצרי מזון עתירי חלבון זוכה קטגוריית חטיפי הבשר לעדנה מחודשת ברחבי העולם. היכולת להציג על המדף מוצרים בעלי תכולת חלבון של מעל 30% (ועם אחוזי שומן נמוכים) לצד הרצון של הצרכן להחליף את החטיפים המסורתיים בחטיף בריא יותר היא המנוע העיקרי לצמיחה ולחדשנות בקטגוריה.
על נסיקתה של הקטגוריה בשווקי העולם, יעידו יותר מכל מהלכי הרכש שבוצעו ע"י יצרניות מזון שבחרו להיכנס לתחום דוגמת יצרנית השוקולד הרשי שהודיעה לא מכבר על מו"מ שהיא מנהלת לרכישת יצרנית חטיפי הבשר Krave Pure Food או רכישתה של Kings Biltong ע"י התאגיד New World Food.
לצד הפעילות העסקית והמסחרית הערה, אנו עדים לגידול משמעותי במספר ההשקות של מוצרים חדשים בשנים האחרונות וגידול משמעותי בשטחי המדף המוקצים למוצרים בעיקר במדפי מוצרי האימפלס. קטגוריית חטיפי הבשר מגלגלת בשוק האמריקאי למעלה מ-2.5 מיליארד דולר ונהנית בארבעת השנים האחרונות מקצב צמיחה דו ספרתי של למעלה מ-10%.
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה