עם הפעימה האחרונה של הטמעת גלידת שטראוס וכחלק משינוי במבנה חטיבת השיווק של יוניליוור ישראל,
מיכל גולדמן, סמנכ"ל השיווק של כלל מותגי החברה למעט גלידת שטראוס, תנהל את מערך שיווק קטגוריות דגני הבוקר, החטיפים וכלל מותגי הגלידה, וכן את שירותי השיווק (מרקום).
ארנון שפירא, מנהל שיווק קטגורית טיפוח הגוף והבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים וינהל את הקטגוריה הקולינרית ואת קטגורית טיפוח הגוף והבית.
עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת הגלידה וערוצי הצריכה מחוץ לבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל חטיבת המכירות של יוניליוור הכוללת את הערוץ הקמעונאי ואת ערוץ הצריכה מחוץ לבית (לרבות הגלידות).
ישי מנדיל, מנהל השיווק של קטגורית הדגנים מונה לתפקיד מנהל השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות (Customer Marketing).
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה